خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه خبر داد:

اهدا ۳۵۰ کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت پوشش کمیته امداد کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۱۱۳۰۵

به مناسبت سالگرد ازدواج امام علی(ع) و حضرت فاطمه(س) ۳۵۰ کمک هزینه خرید جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت کمیته امداد استان اهدا شد.

ایلنا: مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) کرمانشاه گفت: کمک هزینه‌های خرید جهیزیه ۱۰ میلیون ریالی و به صورت نقدی به نوعروسان مددجو اعطا شده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، سیامک پاکرو تاکید کرد: اعتبار کمک هزینه‌های خرید جهیزیه از منابع دولتی و صدقات تامین شده است.

به گفته پاکرو، کمک هزینه‌های خرید جهیزیه در میان نوعروسان شهرستان‌های کرمانشاه، جوانرود، اسلام آباد غرب، دالاهو، سرپل ذهاب، گیلانغرب و هرسین توزیع شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه تاکید کرد: اعطای کمک هزینه‌های خرید جهیزیه در راستای تشویق مددجویان به ازدواج و نهادینه کردن این سنت پسندیده در جامعه است.

وی با بیان اینکه کمیته امداد امام خمینی(ره) به نوعروسان، بانوان و پسران مددجو کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج اعطا می‌کند، تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۹۴۷ مورد کمک هزینه خرید جهیزیه و هدیه ازدواج به نوعروسان، بانوان و پسران مددجو تحت حمایت کمیته امداد امام خمینی(ره) استان اهدا شده است.

پاکرو افزود: ارزش کمک هزینه‌های خرید جهیزیه اعطایی کمیته امداد استان کرمانشاه به مددجویان بالغ بر ۶۰۰ میلیون ریال بوده که از منابع امدادی و دولتی تامین شده است.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی(ره) استان کرمانشاه در پایان یادآور شد: دختران مددجو با ازدواج از گردونه حمایتی کمیته امداد امام خمینی(ره) خارج می‌شوند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز