خبرگزاری کار ایران

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه:

تعطیلی همزمان مدارس و ادارات باعثافزایش ترافیک می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۹۸۳

تعطیلی همزمان مدارس و ادارات باعثمی شود ترافیک در شهر کرمانشاه افزایش یابد.

ایلنا: رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه گفت: همزمان با بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی ساعت ترافیک صبحگاهی نیز تغییراتی داشته و هر روز صبح از ساعت هفت صبح ترافیک صبحگاهی در کرمانشاه آغاز و تا ساعت ۹ صبح ادامه دارد. همچنین علاوه بر ظهر، ترافیک عصرگاهی کرمانشاه نیز از روز اول مهر از حدود ساعت ۱۷ آغاز شده و تا حدود ساعت ۲۰ و ۳۰ ادامه دارد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، سرهنگ اکبر ویسی با بیان اینکه تعطیلی همزمان مدارس و ادارات باعثمی‌شود ترافیک افزایش یابد، تصریح کرد: کاهش طول روز در شش ماهه دوم سال یکی دیگر از عوامل افزایش ترافیک عصرگاهی و تغییر پیک ترافیک است.

ویسی گفت: نیروهای پلیس راهنمایی و رانندگی کرمانشاه با توجه به بازگشایی مدارس و هفته ناجا به صورت ۱۰۰ درصد در آماده باش هستند و تمام معابر ترافیکی را تحت کنترل دارند.

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه از شهروندان خواست ضمن همکاری با پلیس، تا حد امکان از وسایل حمل و نقل عمومی برای تردد استفاده کنند تا مجبور نشوند در ترافیک معطل بمانند.

وی از کنترل شدید محدوده طرح زوج و فرد خبر داد و گفت: برابر تدابیر اتخاذ شده در خیابان‌ها و معابر منتهی به محدوده طرح ترافیک، با جدیت با خودروهای متخلف برخورد خواهد شد و رانندگانی که به طور غیر مجاز وارد محدوده طرح ترافیک شوند اعمال قانون می‌شوند.

وی تصریح کرد: گروه ویژه‌ای از ماموران راهور نیز برای برخورد جدی با تخلفات رانندگان سرویس‌ها به کار گرفته شده‌اند.

رییس پلیس ترافیک شهری کرمانشاه با اشاره به اینکه در مهر ماه طرح تشدید برخورد با تجاوز به گذرگاه عابر پیاده در دستورکار پلیس راهور قرار گرفته، تصریح کرد: رانندگان باید در مواجهه با خطوط عابر پیاده به طور کامل بایستند و عابران پیاده به ویژه دانش آموزان از پل‌های هوایی عابر پیاده و این خطوط استفاده کنند.

ویسی در پایان با بیان اینکه لازم است راننده‌ها در محدوده مدارس، سرعت خودرو را به حداقل ممکن کاهش دهند، تصریح کرد: به دلیل جثه کوچک و قد کوتاه، دانش آموزان دامنه دید محدودتری دارند و میدان دید آن‌ها تقریبا یک سوم بزرگسالان است که این موضوع در محل‌هایی که تعداد خودروهای پارک شده زیاد‌تر است اهمیت بیشتری دارد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز