خبرگزاری کار ایران

اهدای جهیزیه به نوعروسان شهرستان‌های پاوه، روانسر و باینگان

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۳۵۵۷

همزمان با سالروز ازدواج حضرت علی(ع) و حضرت فاطمه زهرا(س) در مراسم‌ جداگانه‌ایی، ۷۵ سری جهیزیه تهیه و به نوعروسان شهرهای پاوه، روانسر و باینگان اهدا شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، حسن شیخ الملوکی مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان پاوه گفت: ۴۲ سری جهیزیه در این شهرستان تهیه و به نوعروسان زیرپوشش این نهاد اهدا شد که شامل  یخچال فریزر، ماشین لباسشویی، اجاق گاز پنچ شعله، جارو برقی و تلویزیون ال سی دی است.

وی ارزش ریالی هر سری جهیزیه را ۳۰۰ میلیون ریال اعلام کرد و اظهار داشت: برای تهیه این تعداد جهیزیه بیش از ۱۲ میلیارد ریال هزینه شد ضمن اینکه اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان نیز به هر زوج جوان یک جلد کلام الله مجید هدیه کرد.

کمیته امداد شهرستان روانسر نیز  در مراسمی با حضور جمعی از مقامات محلی و تعدادی از خیرین، ۱۱ سری جهیزیه تهیه شده را به نوعروسان زیرپوشش این نهاد تحویل داد.

عزیز مراد ویسی مدیر کمیته امداد امام خمینی روانسر هم در این مراسم با بیان اینکه برای خرید این جهیزیه‌ها سه میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال هزینه شده است، افزود: از ابتدای سال جاری علاوه بر این، ۱۶ سری جهیزیه دیگر نیز تهیه و به نوعروسان روانسری اهدا شده است.

 

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز