خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کرمانشاه :

نام و نشان کرمانشاه در ورزش حاصل زحمات پیشکسوتان است

asdasd
کد خبر : ۱۱۰۰۹۵۸

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تقدیر از سوابق درخشان پیشکسوتان ورزش استان تاکید کرد: آنچه که موجب ماندگاری نام کرمانشاه به عنوان استان پهلوان خیز و قهرمان پرور شده نتیجه تلاش‌های چندین ساله بزرگان ورزش بوده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، حسین خوش اقبال در نشست با انجمن پیشکسوتان ورزش استان اظهار داشت: هر جامعه ای احترام پیشکسوتان خود را حفظ نکند در حق خود جفاکار کرده است  امیدواریم که بتوانیم جایگاه پیشکسوتان را در استان ارتقا دهیم. 

 وی با اشاره به نظرات و پیشنهادات مطرح در این نشست تصریح کرد: انجمن پیشکسوتان با عشق و علاقه و بدون چشمداشت شکل گرفته است که مطالبات به حقی دارند و این انجمن  نه در تقابل با هیات های ورزشی بلکه در کنار و معین آنها و در راستای توسعه استان حرکت می کند.

معاون استاندار کرمانشاه با تاکید بر اهتمام به دغدغه های پیشکسوتان ورزش استان افزود: امروز استانی می تواند سهم بیشتری از اعتبارات بگیرد که جایگاهها و شخصیت های بزرگی داشته باشد و این جایگاه در حوزه ورزش بسیار مهم است. 

خوش اقبال با بیان اینکه ورزش استان نیاز به تربیت قهرمانان و مدال آوران دارد ادامه داد: هزینه در ورزش سرمایه گذاری به حساب می آید و هر چه به امر ورزش اهتمام وجود داشته باشد از آسیب های اجتماعی کاسته می شود و علاوه برآن ورزش موجب تبدیل ظرفیت های نهفته به قهرمانان مدال آور می شود.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز