خبرگزاری کار ایران

کشف 122 دستگاه استخراج غیرمجاز رمز ارز در کرمانشاه

asdasd
کد خبر : ۱۰۹۶۵۳۶

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه گفت : با کشف چهار محل استخراج رمز ارز، 122دستگاه غیرمجاز باهمکاری نیروی انتظامی و مراجع قضائی استان در کرمانشاه ضبط شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه ، امیدعلی مرآتی مدیرعامل این شرکت با بیان اینکه برای تولید و استخراج یک بیت کوین بیش از 300 مگاوات ساعت برق مورد نیاز است، گفت: این میزان انرژی برق، بیشتر از مصرف 35 هزار مشترک خانگی در طی یک شبانه روز می باشد.

وی با اشاره به اینکه دستگاه‌ های غیرمجاز رمز ارز، علاوه بر مصرف بالای برق و استفاده از تعرفه‌ ارزان، خسارت زیادی به شبکه‌ توزیع برق وارد کرده و بخشی ازخاموشی‌ ناخواسته را سبب می‌شوند، افزود: شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه برای جلوگیری از سوء‌استفاده‌های احتمالی، نظارت بر مناطق مشکوک و پرمصرف برق را تشدید کرده است و افراد سودجو به مقامات قضایی معرفی می شوند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کرمانشاه، ضمن تشکر و قدردانی از همکاری و تلاش بسیار ارزشمند دستگاه های امنیتی، پلیس امنیت اقتصادی و دستگاه قضایی اعلام کرد: از ابتدای سال تا کنون بیش از 1100دستگاه ماینر استخراج رمز ارز در استان کرمانشاه با کمک این دستگاه ها کشف و ضبط شده است.

 مرآتی همکاری های مردم در شناسایی مراکز غیرمجاز استخراج رمز ارزها، یکی از بهترین گزینه های مقابله با این موضوع عنوان کرد و گفت: همشهریان کرمانشاهی در صورت رویت این مراکز استخراج غیرمجاز می توانند با شماره 121 تماس حاصل کنند و در این راستا تا سقف 200 میلیون ریال پاداش دریافت کنند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز