خبرگزاری کار ایران

جبار پرنو:

جشن عاطفه‌ها از ششم مهر ماه در سرپل ذهاب آغاز می‌شود

asdasd
کد خبر : ۱۰۸۲۷۴

جشن عاطفه‌ها از ششم لغایت دوازدهم مهر ماه در سرپل ذهاب با حضور گرم مردم این شهرستان برگزار می‌شود.

ایلنا: مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرپل ذهاب گفت: همزمان با شروع سال تحصیلی ۹۳-۹۲ از ششم لغایت دوازدهم مهرماه جشن عاطفه ها جهت حمایت از دانش آموزان و دانشجویان بی بضاعت و نیازمند به صورت باشکوه در شهرستان سرپل ذهاب برگزار خواهد شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرپل ذهاب، جبار پرنو با اشاره به اینکه این شهرستان دارای ۸۲۰ دانش آموز و دانشجوی مددجو تحت حمایت کمیته امداد است، افزود: با فرارسیدن سال تحصیلی جدید در راستای حمایت از دانش آموزان و دانشجویان نیازمند و مددجو جشن عاطفه ها برگزار خواهد شد.

وی بیان کرد: برای اجرا و برگزاری جشن عاطفه ها ۶۰ پایگاه ثابت و سیار در شهرستان سرپل ذهاب هدف گذاری و آماده دریافت کمک های مردمی خواهند بود.

وی گفت: در سال ۱۳۹۱ خیرین قریب به ۷۰میلیون ریال به دانش آموزان و دانشجویان نیازمند شهرستان سرپل ذهاب مساعدت کرده اند.

توزیع قبوض توسط هسته های مردمی وخیرین، هماهنگی با آموزش وپرورش جهت استقرار پایگاه در هر آموزشگاه، استقرار پایگاههای ثابت و سیاردرسطح شهر وروستاها، هماهنگی با ائمه جمعه وجماعت مساجد و همچنین تشریح برنامه های جشن عاطفه ها در شورای اداری شهرستان از برنامه های در دست اقدام کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان سرپل ذهاب جهت برگزاری هرچه بهتر این جشن است که پرنو به آن اشاره کرد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز