خبرگزاری کار ایران

مراسم پرده برداری زمین کتابخانه عمومی " بازی دراز " برگزار شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۳۱

مراسم پرده برداری از زمین کتابخانه عمومی بازی دراز شهرستان سرپلذهاب با حضور معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و مسئولین شهرستان برگزار شد.

ایلنا: سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرپلذهاب گفت: مراسم پرده برداری از زمین کتابخانه عمومی بازی دراز شهرستان سرپلذهاب با حضور معاون اداره کل کتابخانه‌های عمومی استان و مسئولین شهرستان انجام شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از سرپل ذهاب، کوروش باباجانی افزود: پس از رایزنی‌های انجام شده و طی مراحل قانونی و همچنین موافقت شورای اسلامی شهر سرپلذهاب زمینی برای ساخت کتابخانه عمومی در شهرستان به اداره کتابخانه‌های عمومی واگذار شده است و با تامین اعتبار ساخت، مراحل ساخت آن در آینده شروع خواهد شد.

باباجانی در این جلسه با ارائه گزارشی از عملکرد اداره متبوع خود و همچنین فعالیت‌های انجام شده، با اشاره به مصوبات قبلی انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان گفت: یکی از مصوبات موضوع واگذاری یک ایستگاه مطالعه به شهرستان بوده که در حال پیگیری است و در حال انجام امور مربوط به شروع کار چند کتابخانه مشارکتی نیز هستیم.

وی در ادامه صحبت‌های خود به فعالیت‌های فرهنگی اشاره و گفت: در تمام کتابخانه‌ها حتی کتابخانه‌های روستایی دارای کانون قرآن هستیم، کلاس قصه گویی و گروه مطالعاتی نیز در کتابخانه‌های عمومی شهرستان فعال هستند.

سرپرست اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سرپلذهاب در صحبت‌های خود یکی از فعالیت‌های تبلیغی برای ترویج کتابخوانی را اجرای مسابقات فرهنگی خواند و تصریح کرد: از ابتدای سال تا کنون ۲۰ مسابقه مکتوب و در عین حال مسابقات آنلاین را از طریق سایت کتابخوانان حرفه‌ای booki. ir اجرا و به برندگان مسابقات جوایزی اهداء کرده‌ایم.

باباجانی در انتهای صحبت‌های خود از میرزا مراد پیرو فرماندار و ابراهیم شهباز بیگی شهردار سابق شهرستان به پاس همکاری بی‌دریغ با اداره کتابخانه‌های عمومی شهرستان سپاسگذاری کرد.

در ادامه این جلسه اعضاء انجمن کتابخانه‌های عمومی شهرستان به بیان نقطه نظرات و پیشنهادات خود پرداختند و جواد پرنو رئیس کمیته امداد شهرستان خواستار تامین منابع مکتوب و اجرای مسابقات مشترک با اداره کتابخانه‌های عمومی در کانون ولایت کمیته امداد شهرستان شد.

در انتهای این جلسه حشمت دوستی سرپرست شهرداری شهرستان سرپلذهاب با اشاره به تلاش سازمان متبوع خود برای پرداخت سهم نیم درصد کتابخانه‌های عمومی گفت: ما از انجام هر همکاری و تعاملی که در توان و حوزه اختیارات ما باشد با اداره کتابخانه‌های عمومی دریغ دریغ نخواهیم کرد.

گفتنی است این جلسه سه شنبه ۱۹ شهریورماه ۹۲، در محل فرمانداری شهرستان سرپلذهاب انجام شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز