خبرگزاری کار ایران

از سال ۸۹ تا امسال؛

۱۵۸ تخت به بیمارستان‌های استان کرمانشاه افزوده شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۷۱۲

از سال ۸۹ تا امسال، تعداد ۱۵۸ تخت به تخت‌های فعال بیمارستان‌های استان افزوده شده است.

ایلنا: معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: در این مدت ۴۸ نفر پزشک متخصص و ۱۱ نفر پزشک فوق تخصص به مجموعه پزشکان استان اضافه شده است و تعداد مراکز سی تی اسکن نیز ۴ مورد افزایش را نشان می‌دهد.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، دکتر بهمن روشنی تعداد تخت‌های فعال بیمارستان‌های استان در شش ماهه اول سال جاری نسبت به سال ۱۳۸۹ به تعداد ۲۶۴۳ تخت رسیده است که ۱۵۸ تخت افزایش را نشان می‌دهد.

معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه ضمن اعلام این مطلب همچنین از افزایش تعداد ۱۷ تخت به تخت هایICU، بیست و دو تخت به تختهایCCU، ۱۰ تخت به تخت هایNICU و ۸ تخت به تخت‌های PICU خبر داد و گفت: در این مدت تعداد آزمایشگاه‌ها ۵ مورد و تعداد پایگاه‌های اورژانس بیمارستانی ۴ مورد افزایش یافته است.

روشنی گفت: در طی این مدت ۴۸ نفر پزشک متخصص و ۱۱ نفر پزشک فوق تخصص به مجموعه پزشکان استان اضافه شده است و تعداد مراکز سی تی اسکن نیز ۴ مورد افزایش را نشان می‌دهد.

دکتر روشنی در پایان از افزایش تعداد ۱۴ تخت به تخت‌های دیالیز سخن گفت و افزود: در این مدت یک بیمارستان نیز به تعداد بیمارستان‌های استان افزوده شده است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز