خبرگزاری کار ایران

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه:

کلینیک ویژه شماره ۳ در کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۷۵۸۹

رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه از راه‌اندازی کلینیک ویژه شماره سه در کرمانشاه خبر داد.

ایلنا: رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه به‌دنبال راه‌اندازی کلینیک مهدیه و کلینیک شماره دو دانشگاه در خیابان کسری، کلینیک ویژه شماره سه را در منطقه ۲۲ بهمن و در نشانی میدان ۱۷ شهریور، خیابان گل‌ناز راه‌اندازی کرده است.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، دکتر محمدرضا نیکبخت افزود: به‌منظور رفاه حال مردم، این دانشگاه درصدد است تا در نقاط مختلف شهر نسبت به راه‌اندازی کلینیک‌های ویژه اقدام کند تا هم موجب کاهش تردد در نقاط مرکزی شهر و هم مایه سهولت دسترسی مردم شود.

وی تاکید کرد: در کلینیک تخصصی و فوق‌تخصصی شماره سه که با نام «مادر» نام‌گذاری شده، در نخستین گام پزشکان فوق‌تخصص و متخصص قلب و عروق، داخلی، جراحی پلاستیک و ترمیمی، ارتوپدی و جراحی مفاصل، زنان و زایمان، روان‌پزشکی و گروه کار‌شناسی روان‌شناسی به مراجعان ارائه خدمت می‌کنند.

نیکبخت در پایان با اشاره به اینکه خدمات این کلینیک با تعرفه دولتی ارائه می‌شود، گفت: بیماران می‌توانند عصر‌ها از ساعت ۱۵ تا ۲۰ در این مرکز دانشگاهی که با حضور اعضای هیئت علمی دانشگاه اداره می‌شود، پذیرش و مورد معالجه قرار بگیرند.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز