خبرگزاری کار ایران

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه خبر داد:

مشارکت ۵۳۰ میلیون تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل- اطعام مهدوی

asdasd
کد خبر : ۱۰۶۴۷۰۸

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه از مشارکت ۵۳۰ میلیون تومانی کرمانشاهیان در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی طی چهار روز نخست ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محسن رخصی مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با بیان اینکه در ماه مبارک رمضان امسال پویش ایران همدل، اطعام مهدوی به اجرا درآمده است، گفت: مردم خیر استان کرمانشاه طی چهار روز نخست ماه مبارک رمضان بیش از ۵۳۰ میلیون تومان به این پویش اهدا کردند.

رخصی با یادآوری اینکه هم اکنون ۵۵ آشپزخانه مهدوی در استان به منظور طبخ غذای گرم برای نیازمندان دایر است، عنوان کرد: در چهار روزه نخست این ماه مبارک پنج هزار و ۳۷۱ پرس غذای گرم در آشپزخانه‌های مهدوی استان طبخ و در میان خانوارهای نیازمند توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت با کمک های جمع آوری شده در پویش ایران همدل-اطعام مهدوی بیش از دو هزار سبد معیشتی برای خانوارهای نیازمند در استان خریداری شده است.

مدیر کل کمیته امداد استان کرمانشاه با یادآوری اینکه این پویش تا پایان ماه مبارک رمضان ادامه خواهد داشت، تصریح کرد: نیکوکاران می توانند با شماره گیری کد دستوری #۰۸۳*۸۸۷۷* از طریق تلفن های همراه و یا واریز کمک ها به شماره کارت مجازی ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۳۹۶۲۷ و شماره حساب  ۰۱۰۹۳۹۰۹۳۹۰۰۹ نزد بانک ملی و همچنین تماس با شماره تلفن مستقیم  ۳۸۲۴۰۷۷۶‌-۰۸۳ به پویش ایران همدل- اطعام مهدوی بپیوندند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز