خبرگزاری کار ایران

مدیرکل حمل و نقل و پایانه های استان کرمانشاه:

دومین پارک ترافیک استان کرمانشاه افتتاح شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۵۹۱

دومین پارک ترافیک استان کرمانشاه ویژه کودکان و نوجوانان در شهرستان سنقر و کلیایی راه‌اندازی شد.

ایلنا: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان کرمانشاه گفت: بوستان آموزش ترافیک سنقر پس از گیلانغرب، دومین بوستان ترافیک در استان کرمانشاه محسوب می‌شود و در حال حاضر بوستان‌های ترافیک در سایر شهرستان‌ها در دست ساخت و تجهیز بوده و به زودی راه‌اندازی می‌شوند.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، بهمن خسروانی گفت: مساحت این بوستان ترافیک حدود ۳۱۰۰ متر مربع است که با امکاناتی نظیر ۹ دستگاه ماشین شارژی، شش دستگاه دوچرخه، یک دستگاه موتور چهار چرخ، رایانه و تخته وایت برد مغناطیسی، دستگاه پخش DVD، دو فقره صندلی و علائم راهنمایی و رانندگی و خط کشی و فضاسازی محوطه بوستان توسط این اداره کل تجهیز شده است.

خسروانی با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت کودکان در امور ایمنی و ترافیک، گفت: نهادینه کردن فرهنگ ترافیک و رعایت اصول و مقررات از جمله وظایف مهمی است که همواره باید مدنظر مسئولین قرار گیرد.

وی تاکید کرد: آموزش‌هایی که در این بوستان‌ها ارائه می‌شود، ویژه کودکان و نوجوانان بوده و شامل تعالیمی در خصوص آشنایی با تابلو‌ها و علائم راهنمایی و رانندگی و نیز آموزش مهارت‌های لازم در رانندگی، ترویج فرهنگ ترافیک و رعایت اصول و مقررات است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز