خبرگزاری کار ایران

استاندار کرمانشاه:

نانوایی‌های بی‌کیفیت سهمیه آرد کمتری دریافت کنند

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۹

نانوایی‌هایی که تلاش برای کیفیت پخت نان خود ندارند باید از سهمیه کمتری از آرد برخوردار شوند.

ایلنا: استاندار کرمانشاه در جلسه شورای آرد و نان استان گفت: استانی که دارای تولید گندم با کیفیت و مرغوب است، قابل قبول نیست که کیفیت پخت نان در آن مطلوب نباشد، لذا نظارت دقیق و گسترده برای ارتقاء کیفیت نان در استان امری ضروری است.

به گزارش خبرگزاری ایلنا، حجت الله دمیاد تاکید کرد: نانوایی‌هایی که تلاش برای کیفیت پخت نان خود ندارند باید از سهمیه کمتری از آرد برخوردار شوند، اما از سوی دیگر نانوایی‌هایی که کیفیت نان مطلوبی دارند باید از سهمیه بیشتری برخوردار شوند.

وی همچنین خواستار شناسایی دقیق خبازی‌های غیرمجاز و برخورد با آن‌ها شد و گفت: اداره صنعت، معدن و تجارت، اتحادیه صنف نانوایی‌ها و دیگر دستگاه‌های ذیربط باید بر اساس وظیفه کاری خود نسبت به پلمپ نانوایی‌های غیر مجاز اقدام و با جدیت از فعالیت چنین نانوایی‌هایی تا تعیین تکلیف نهایی جلوگیری کنند.

استاندار کرمانشاه گفت: تمام نانواهای استان باید در راستای ارتقاء کیفیت پخت نان جدیت و تلاش داشته باشند و پسندیده نیست که نان با کیفیت پائین به مردم داده شود.

دمیاد همچنین خواستار نظارت دقیق بر نحوه توزیع آرد در سطح استان شد و بیان داشت: باید با نظارت دقیق از توزیع آرد مازاد بر ظرفیت نانوای‌ها در سطح استان جلوگیری شود و همچنین به‌صورت مستمر بر نحوه ساعات کاری خبازی‌ها طبق برنامه‌های لحاظ شده نظارت همه جانبه صورت گیرد.

وی در ادامه ارائه آموزش مهارت‌های کیفیت پخت نان از سوی فنی و حرفه‌ای بسیار اثرگذار عنوان کرد و گفت: فنی و حرفه‌ای استان باید با جدیت در این راستا اقدام کند، زیرا یکی از موضوعات مهم در ارتقاء کیفیت پخت نان آشنایی افراد شاغل در نانوایی‌ها با چگونگی پخت نان است.

استاندار کرمانشاه گفت: تشویق از نانوا‌های موفق و با پخت کیفیت مطلوب باید با جدیت دنبال شود.

وی افزود: حق مردم شریف و بزرگوار استان است که از کیفیت پخت مطلوب و با کیفیتی برخوردار باشند، لذا با برنامه ریزی جامع باید به دنبال حل مشکل پخت نان بدون کیفیت بود.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز