خبرگزاری کار ایران

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت:

۶ میلیون دلار کالا از گمرکات استان کرمانشاه به کشور وارد شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۵۰۳۶

مجموع کالاهای وارداتی از طریق گمرکات استان در ۵ ‌ماهه امسال بالغ بر۶ میلیون و۵۷۷ هزار و ۲۹۲ دلار برآورد شده است.

ایلنا: مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه گفت: وزن کالاهای وارد شده طی ۵ ‌ماهه سال‌جاری از طریق گمرکات به استان ۴ هزارو ۳۱۸ تن اعلام شده است.

به گزارش ایلنا از کرمانشاه، علی سعدالدین با اشاره به اینکه میزان واردات کالا طی سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر ارزشی ۸۰ درصد کاهش داشته است، تاکید کرد: میزان واردات طی ۵ ‌ماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته از نظر وزنی نیز ۷۳ درصد کاهش داشته است.

وی با تاکید بر اینکه در مجموع کالاهای وارداتی به استان از ۱۳ کشور وارد می‌‏شود، تصریح کرد: کشورعراق با ۲ میلیون و ۵۲۶ هزارو ۲۶۵ دلارکالا به وزن ۲ هزارو ۴۹۴ تن جایگاه اول را به خود اختصاص داده است.

سعدالدین ادامه داد: طی مدت یاد شده کشورهای ترکیه و چین درجایگاه دوم و سوم قرار دارند.

مدیرکل گمرکات استان کرمانشاه در پایان با تاکید بر اینکه طی ۵ ‌ماه سال‌جاری ۲۴ نوع تعرفه(کالا) از طریق گمرکات کرمانشاه وارد کشور شده است، اضافه کرد: بیشتر کالاهای وارد شده از طریق گمرکات استان شامل فلزات معمولی ومصنوعات آن‌ها، محصولات صنایع شیمیایی، ماشین آلات و وسایل مکانیکی است.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز