خبرگزاری کار ایران

فرماندار انتظامی شهرستان ثلاثباباجانی:

۳ کیلومتر لوله‌گذاری قاچاق مواد سوختی در ثلاثباباجانی کشف شد

asdasd
کد خبر : ۱۰۴۷۳۲

فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث‌باباجانی از کشف سه کیلومتر لوله‌گذاری قاچاق برای خارج کردن مواد سوختی از کشور در مسیر روستای " اشکی " خبر داد.

ایلنا: فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث‌باباجانی گفت: در پی کسب خبری از معتمدان محلی مبنی بر اینکه تعدادی از افراد سودجو برای خارج کردن مواد سوختی از کشور در مسیر روستای «اشکی» اقدام به لوله‌گذاری در حدود سه کیلومتر و به قطر ۱۰ سانتی‌م‌تر کرده‌اند، بلافاصله اکیپی از پاسگاه «خانه شور» و پلیس آگاهی شهرستان ثلاث‌باباجانی با همکاری گروهان مرزی از گله به محل اعزام شدند.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ثلاثباباجانی، سرهنگ فرامرز بابایی گفت: نیروهای اعزامی سریعا اقدام به حفاری و جمع‌آوری لوله‌ها و تخریب محل کردند.

این مقام انتظامی از بازتاب بسیار خوب این عملیات در سطح نوار مرزی که باعثایجاد ناامنی در بین قاچاقچیان شده خبر داد و تاکید کرد: شناسایی قاچاقچیانی که اقدام به لوله‌گذاری برای انتقال سوخت به‌صورت قاچاق از کشور عزیزمان به کشور عراق را کرده بودند، به‌صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار دارد.

به گفته فرمانده انتظامی شهرستان ثلاث‌باباجانی، فرماندهی انتظامی شهرستان با همکاری یگان‌های مرزی ضمن نا امن کردن و تخریب مسیرهای انحرافی و قاچاق‌رو، از ابتدای سال‌جاری موفق به کشفیات خوبی در این زمینه شده و مبارزه بی‌امان خود را با قاچاقچیان ادامه خواهد داد.

نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز