خبرگزاری کار ایران

از سوی شرکت پالایش نفت کرمانشاه انجام می‌شود؛

برگزاری مسابقه بزرگ خاطره نویسی با موضوع پیروزی انقلاب

asdasd
کد خبر : ۱۰۳۱۹۱۹

اولین مسابقه بزرگ خاطره نویسی "نقش مبارزاتی مردم کرمانشاه در پیروزی انقلاب اسلامی توسط پالایش نفت کرمانشاه بر گزار می شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از کرمانشاه، محمد رضا امامی نیا مدیر روابط عمومی و امور بین الملل شرکت پالایش نفت کرمانشاه ضمن تبریک فرارسیدن ایام الله دهه مبارک فجر در این خصوص اظهار کرد: به مناسبت گرامیداشت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، بسیج و روابط عمومی شرکت پالایش نفت کرمانشاه اقدام به برگزاری مسابقه بزرگ خاطره نویسی با موضوع "نقش مبارزاتی مردم کرمانشاه در پیروزی انقلاب اسلامی"می نماید.

وی با بیان اینکه شرکت در مسابقه برای عموم آزاد است ادامه داد: این برنامه با هدف ‌زنده نگهداشتن یاد و خاطره دوران انقلاب برگزار می‌شود. خاطرات مکتوب ارسالی باید مربوط به وقایع دوران انقلاب اسلامی با ذکر زمان تقریبی و مکان آن در استان کرمانشاه باشد.

امامی نیا خاطر نشان کرد: علاقه مندان می‌توانند خاطرت خود را با محوریت اتفاقات مختلف دوران انقلاب بصورت تایپ شده تا تاریخ 30 بهمن ماه سال جاری به آدرس شرکت پالایش نفت کرمانشاه ارسال کنند.

وی افزود: به میمنت چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران به 42 خاطره برگزیده به قید قرعه هدیه‌کارت دو میلیون پانصد هزار ریالی اهداء خواهد شد. نوجوانان و جوانان می‌توانند با بازنویسی خاطرات والدین محترم خود در مسابقه شرکت کنند.

اسامی برندگان متعاقب از طریق سایت شرکت اعلام می شود. 

 آدرس پستی جهت ارسال آثار : بلوار شهید بهشتی روبه روی پارک شاهد شرکت پالایش نفت کرمانشاه کد پستی 6714799794 واحد روابط عمومی و امور بین الملل.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز