خبرگزاری کار ایران

مدیر امور آبفا کامیاران خبر داد:

اجرای خطوط جدید آبرسانی از محل سد گاوشان کامیاران به این شهر /۸۵۰ متر لوله گذاری خطوط توزیع آب به این شهر انجام گرفته است

asdasd
کد خبر : ۷۶۹۵۷۶

مدیر امور آبفای کامیاران از اجرای خطوط جدید آبرسانی از محل سد گاوشان در شهر کامیاران خبر داد و گفت: این خطوط جدید آبرسانی جایگزین سه حلقه چاه برای تآمین آب بخشی از این شهر خواهد بود.

به گزارش ایلنا، یدالله اسدی، اظهار داشت: ۸۵۰ متر لوله گذاری از محل اتصال مسکن مهر(شهرک ژوان) به طرف ترمینال سنندج انجام شده است.

وی افزود: با اتصال این خط و نهایتا اتصال به بلوار کردستان (خیابان انتظام) و شهرک دادگستری و اتصال به تپه پیرمحمد و خیابان ۱۲ متری نهایتا به میزان ۳۰ لیتر آب در ثانیه از طریق سد گاوشان به بالاترین نقطه تحت پوشش شبکه آب کامیاران انجام می گیرد.

اسدی تصریح کرد: با اتصال خطوط مذکور از یک سو افت فشار و قطعی آب در این مناطق برطرف  می شود و از سوی دیگر سه حلقه چاه شماره های ۴ و ۵ و ۶ با ظرفیت مجموع آبرسانی به میزان ۶۳ لیتر بر ثانیه از چرخه برداشت و استحصال آب خارج و برای پدافند غیرعامل از آن استفاده خواهد شد.

مدیر امور آبفا کامیاران خاطرنشان کرد: شرکت آب و فاضلاب شهری تلاش می کند با انجام این قبیل اقدامات زمینه خدمات رسانی شایسته تر و رضایتنمندی شهروندان را فراهم آورد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز