خبرگزاری کار ایران

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان مطرح کرد:

اولویت قرار دادن ارائه تسهیلات به طرح‌های اشتغالزایی و تولیدی

asdasd
کد خبر : ۷۶۱۱۴۸

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان گفت: پرداخت تسهیلات به طرح هایی که علاوه بر اشتغال و تولید توجیه اقتصادی داشته باشند در اولویت قرار می گیرند.

به گزارش ایلنا، خالد جعفری در جلسه کارگروه توسعه سرمایه گذاری در سال 98 ، با تاکید بر اولویت دادن طرح‌های کشاورزی در  پرداخت تسهیلات، اظهار داشت: طرح هایی دراولویت دریافت تسهیلات قرار می‌گیرند که علاوه بر اشتغال و تولید دارای توجیه اقتصادی مناسبی نیز باشند.

وی افزود: این طر‌ح‌ها علاوه بر اینکه دارای بازده اقتصادی بالا باشند باید از اشتغال مناسبی نیز برخوردار باشند تا در اولویت قرار بگیرند.

جعفری با اشاره به تعامل بسیار خوب بانک کشاورزی و سازمان‌ جهاد کشاورزی استان، تاکید کرد: توسعه بخش کشاورزی با هدف اشتغال و تولید پایدار از اهداف اصلی پرداخت تسهیلات در بخش کشاورزی استان کردستان است.

رئیس سازمان جهاد کشاورزی کردستان با اشاره به اعتبار تخصیص داده شده به کردستان خاطر نشان کرد: به استناد بند الف تبصره18ملی سهم کردستان 412 میلیارد تومان بوده است که 13میلیارد و 500میلیون تومان تخصیص یافته و با توجه به این بند  12میلیاردوتومان یارانه معادل 127میلیارد و 500 میلیون تومان تسهیلات سهم بخش کشاورزی کردستان است. 

جعفری در ادامه اظهار داشت : از تخصیص 6میلیارد تومان در حال حاضر 42 میلیارد تومان تسهیلات قابل پرداخت است. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان کردستان تصریح کرد: در راستای پرداخت تسهیلات اشتغال پایدار روستایی از حوزه‌های اموردام، صنایع تبدیلی، دامپزشکی، تولیدات گیاهی، شیلات و آب و خاک 1402طرح به مبلغ 140 میلیارد تومان پرداخت شده  که این تعداد زمینه اشتغال 2761 نفر را فراهم کرده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز