خبرگزاری کار ایران

آغاز توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در کردستان

asdasd
کد خبر : ۷۵۶۵۹۵

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان از آغاز توزیع کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه رمضان در کردستان خبر داد و گفت: مشکلی در تامین کالاهای اساسی وجود ندارد و به اندازه کافی این کالاهای اسای وارد استان شده اند.

به گزارش ایلنا، شهریار حنیفی، با اعلام این خبر، اظهار کرد: به مناسبت ماه مبارک رمضان در راستای تنظیم بازار  چهار قلم کالا اساسی شامل گوشت منجمد، برنج، شکر و خرما از امروز در استان توزیع می شود.

وی همچنین تاکید کرد: در حال حاضر از لحاظ تامین گوشت منجمد، برنج، شکر و خرما مشکلی نداریم و به اندازه کافی این کالاها را وارد استان کرده‌ایم.

حنیفی با اشاره به سهمیه شهرستانها گفت: سهمیه شهرستان‌ها قبلا را ارسال کرده‌ایم و برای مرکز استان نیز از امروز توزیع این کالاها را شروع کرده‌ایم و طوری برنامه‌ریزی کرده‌ایم که هر روز توزیع انجام شود و مردم مشکلی بابت تامین این کالاها نداشته باشند.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان تصریح کرد: در تامین کالاهای اساسی تنظیم بازار ماه مبارک رمضان در استان مشکلی نداریم فقط در حوزه توزیع و نظارت مشکلاتی وجود دارد.

وی همچنین از تامین 1600 تن شکر برای صنف قنادی‌ها و کارگاه‌های شیرینی‌پذیری و همچنین مصرف خانوارها در استان خبر داد و گفت: تنها نگرانی ما در حوزه توزیع شکر این است که احتمال می دهیم به محض توزیع شکر در استان پای دلالان و سودجویان به این عرصه باز ‌شود.

حنیفی اذعان کرد: البته با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هماهنگ کرده‌ایم که علاوه بر فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی‌ها، چندین مغازه مشخص و محدود خصوصا در حاشیه شهر سنندج به ما معرفی کنند که ما اقلام مورد نیاز را جهت توزیع در اختیار آنها قرار دهیم.

مدیر تنظیم بازار سازمان جهاد کشاورزی کردستان خاطرنشان کرد: مکان‌هایی را که اقدام به توزیع کالاهای تنظیم بازار ماه مبارک رمضان می‌کنند مکلف کردیم حتما بنر بزنند و از مردم هم خواهش می‌کنیم در صورت مشاهده هر گونه تخلف در این مراکز توزیع مراتب را به سامانه 124 اعلام کنند و مطمئن باشند که با متخلفان برخورد جدی می‌شود.

حنیفی تاکید کرد: این میزان کالا به نرخ دولتی در بین مردم توزیع می‌شوند و از امروز در تمامی فروشگاه‌های زنجیره‌ای و تعاونی مصرف و برخی واحدهای صنفی مورد تایید ستاد تنظیم بازار توزیع می‌شود.

وی در پایان درباره  قیمت این کالاها، گفت: قیمت گوشت منجمد توزیع شده در ماه مبارک رمضان 30 هزار تومان، شکر 3400 تومان، خرما به تناسب نوع آن قیمتش متفاوت و برنج هم در سه نوع وجود دارد که قیمت آنها از 4500 تا 7500 تومان متغیر است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز