خبرگزاری کار ایران

فرماندار قروه خبرداد:

مرگ یک نفر و خسارت به 190 واحد مسکونی در قروه

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۷۵۸

فرماندار قروه با ارائه گزارشی از وضعیت این شهرستان در بارش های اخیر از مرگ یک نفر و خسارت به 190 واحد مسکونی خبر داد.

به گزارش ایلنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان، استاندار کردستان به صورت سرزده با حضور در فرمانداری وضعیت شهرستان قروه را مورد بررسی قرار داد .

موحد امان اللهی فرماندار قروه با تشریح وضعیت شهرستان در طول چند روز اخیر به ویژه بارش باران و برف که خساراتی را در شهرستان بر جای گذاشت، گفت: در این مدت بارش سنگین برف تعداد 190 واحد مسکونی، 56 جایگاه نگهداری دام و 157 انبار علوفه آسیب دیده اند.

همچنین به گفته او 76 واحد مسکونی، 121 جایگاه دام و 180 انبار علوفه که براساس هشدارهای داده شده تخلیه شده بودند دچار تخریب شدند.

امان اللهی در ادامه تعداد تلفات جانی در اثر بارش برف را یک نفر به نام «یعقوب امینی» در روستای شیخ جعفر از توابع بخش سریش آباد دانست که بر اثر ریزش دیوار انبار علوفه و بی احتیاطی جان خود را از دست داد.

وی از تلف شدن تعداد 15 رأس دام شامل 13 رأس گوسفند و بز و 2 رأس گاو خبر داد و تصریح کرد: باتوجه به اینکه اکثر دامداران به هشدارهای ستاد بحران دقت کرده بودند اما در این میان تعداد اندکی از دامداران به دلیل بی احتیاطی و جدی نگرفتن هشدارها دام های خود را از دست دادند.

در ادامه استاندار کردستان که پیام تشکر دکتر روحانی ریاست محترم جمهور و وزیر محترم کشور را به فرماندار و اعضای ستاد و تمامی نیروهای خدمت رسان به ویژه نیروهای نظامی سپاه ، ارتش و نیروی انتظامی ابلاغ کرد و از تلاش و همدلی و همراهی مسئولان و نیروهای دستگاه های خدمت رسان و امدادی در کل شهرستان های استان تقدیر کرد  .

بهمن مرادنیا با اشاره به بارش های اخیر و اتفاق رخ داده در سراسر کشور ضمن تسلیت به خانواده های عزیزانی که در جریان سیل اخیر در استان های کشور جان خود را از دست داده اند ، افزود : در استان کردستان مشکل چندانی وجود نداشت و به مدیران و مسئولان اعلام شده است که تا رفع مشکلات موجود دست از تلاش و کوشش نکشند و پای کار باشند .

مرادنیا با ابراز رضایت از عملکرد مدیران استانی و شهرستانی در راستای بررسی و پیگیری مشکلات به وجود آمده در اثر بارش باران و برف در استان  ، اظهار داشت متاسفانه برخی مشکلات مربوط به قبل است و ناپختگی و یا کوتاهی در برخی امور و کارها موجب آسیب و ایجاد نگرانی برای مردم می شود و تأکید می کنم در خصوص اجرای پروژه ها دقت لازم را داشته باشید و مسائل استاندارد و ایمنی و مباحث اصولی را مد نظر داشته باشید .

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز