خبرگزاری کار ایران

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج خبر داد:

بخشی از ترانشه دیوار حائل مسکن مهر دگایران در سنندج فرو ریخت

asdasd
کد خبر : ۷۴۵۳۴۶

معاون خدمات شهری شهرداری سنندج گفت: بر اثر بارش شدید باران و رانش زمین بخشی از ترانشه دیوار حائل مسکن مهر دگایران در سنندج فرو ریخت.

به گزارش ایلنا، عبدالسلام سپهر با بیان این خبر، اظهار کرد: با توجه به اینکه در دو روز اخیر شاهد بارش شدید باران در سطح شهر بودیم احتمال ریزش ترانشه در بسیاری از معابر وجود داشت.

وی اضافه کرد: صبح امروز به علت رانش زمین بخشی از ترانشه دیوار حائل مسکن مهر دگایران فرو ریخت .

سپهر ادامه داد: به محض اطلاع از این حادثه نیروهای خدمات شهری این شهرداری به محل اعزام شدند و نسبت به پاکسازی مسیر اقدام کردند.

 معاون خدمات شهری شهرداری سنندج افزود: براثر ریزش این ترانشه تیر برق هم سقوط کرده و دستگاه‌های خدمات رسان نظیر اداره برق هم جهت ایمن سازی معبر در محل حادثه حضور دارند.

وی عنوان کرد : از ابتدای صبح امروز بارش ها برف هم آغاز شد که بلافاصله نیروهای ستاد برف روبی شهرداری مناطق نسبت به نمک پاشی معابر شیب دار سطح شهر اقدام کردند.

 سپهر خاطرنشان کرد: تمام نیروهای خدمات شهری از دیروز در آماده باش کامل هستند و خوشبختانه شب گذشته هم به جز شهرک کوثر گریزه و ناحیه منفصل شهر نایسر مشکل خاصی در معابر مبنی بر آبگرفتگی معابر نداشتیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز