خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان تاکید کرد:

آمادگی همه دستگاه‌ها و نهادها طی روزهای آینده

asdasd
کد خبر : ۷۴۴۱۱۵

استاندار کردستان بر آمادگی همه دستگاه‌ها ونهادها برای مقابله با سوانح و اتفاقات احتمالی طی روزهای آینده تاکید کرد.

به گزارش ایلنا، بهمن مرادنیا در چهارمین جلسه ستاد مدیریت بحران استان که با حضور مدیران دستگاه‌های اجرایی، معاونت هماهنگی امور عمرانی، شهردار و مقامات نظامی و انتظامی برگزار شد، بر آمادگی کامل همه دستگاه‌ها تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد همه دستگاه‌ها و نهادها آمادگی کامل برای مقابله با سوانح و اتفاقات احتمالی ناشی از بارندگی‌ها را طی روزهای آینده داشته باشند.

وی با بیان اینکه همزمان با مرکز استان، مدیریت بحران استان نباید از دیگر شهرستان‌ها و روستاها غافل باشد یادآوری کرد: فرمانداران از ظرفیت‌های موجود دستگاه‌های نظامی و انتظامی برای رفع مشکلات و موانع استفاده کنند.

مرادنیا همچنین بر ضرورت آمادگی کامل دستگاه‌ها، ادارات و شهرداری‌ها تاکید کرده و بیان کرد: همه تمهیدات باید به شکلی اندیشیده شود که در هنگام وقوع حوادث و سیلاب غافلگیر نشویم.

استاندار کردستان در ادامه سخنان خود بر علاج واقعه قبل از وقوع حوادث تاکید و اضافه کرد: قبل از ایجاد هر اتفاقی لازم است موانع شناسایی و نسبت به حل موانع و مشکلات اقدام شود.

وی تصریح کرد: شهرداری سنندج نقاط آسیب‌زا را شناسایی، مشکلات موجود در سطح خیابان و معابر را برطرف و نسبت به استقرار امکانات در نقاطی که احتمال وقوع سیلاب وجود دارد اقدام کند.

در این جلسه مقامات و فرماندهان نظامی و انتظامی استان وعده دادند در کنار شهرداری‌ها و دیگر دستگاه‌های اجرایی همه امکانات و تجهیزات خود را برای رفع مشکلات احتمالی بکار خواهند گرفت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز