خبرگزاری کار ایران

سیدکمال حسینی برای دومین بار رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج شد.

asdasd
کد خبر : ۷۴۲۱۰۵

در نشست هیات نمایندگان دوره نهم اتاق سنندج، سید کمال حسینی با ۱۵ رای برای یک دوره چهار ساله رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج شد.

به گزارش ایلنا، پس از برگزاری انتخابات اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج در 11 اسفند 1397 و مشخص شدن نمایندگان اتاق در بخش های بازرگانی، صنعت، معدن و کشاورزی به استناد بند 2/6  ماده 6 آئین نامه تشکیل و نحوه فعالیت هیات نمایندگان اتاق ایران و اتاق شهرستان در 27 اسفند ماه 97 انتخابات هیئت رئیسه اتاق سنندج  با حضور 15 نفر از منتخبین نهمین دوره انتخابات اتاق سنندج برگزار شد.

محمد هلاکو با 15 رای ماخوذه به سمت نایب رئیس اول، فاروق کیخسروی با 15 رأی ماخوذه به سمت نایب رئیس دوم، ستار کشاورز با 15 رأی ماخوذه به سمت خزانه دار و بختیار صالحی نیز با 15 رأی ماخوذه به اتفاق آرا به عنوان هیئت رئیسه اتاق سنندج انتخاب شدند.

سید کمال حسینی در این نشست به جایگاه قانونی اتاق در ارائه مشاوره تخصصی و اقتصادی به قوای سه گانه اشاره کرد و برنامه های عملیاتی اتاق را در جهت بهبود فضای کسب و کار، شناسایی و رفع موانع تولید و حضور سازنده نمایندگان اتاق در کارگروه ها و کمیته های اقتصادی را تشریح نمود.

وی به تقویت جایگاه بخش خصوصی در شرایط کنونی اقتصاد کشور تاکید کرد و گفت: برای برون رفت از بحران ها و مشکلات اقتصادی مدیران دستگاههای اجرایی در تمامی سطوح دولتی، قضایی، پارلمانی، استانداری از نمایندگان بخش های مختلف اقتصادی که در ترکیب هیات نمایندگان قرار گرفته اند اخذ نظر کنند.

حسینی همچنین ظرفیت قانونی شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی را در کردستان مهم بر شمرد و اظهار امیدواری کرد: با فعال نمودن این شورا بتوانیم در راستای حل مشکلات تجار، بازرگانان، صاحبان صنایع و تولید کنندگان حوزه های مختلف اقتصادی راه کار های موثری را اتخاذ و پیگیری کنیم.

اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی سنندج از سال 1311 شروع به فعالیت نموده و دارای 10 تشکل در قالب انجمن  های اقتصادی ثبت شده است و 6 کمیسیون مشورتی اقتصادی فعال دارد و تا کنون بیش از 3500 نفر به عضویت اتاق درآمده‌اند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز