خبرگزاری کار ایران

فرماندار سقز تاکید کرد:

اعمال مدیریت آب‌های سطحی و روان‌آب‌های شهرستان سقز

asdasd
کد خبر : ۷۱۴۴۰۷

جلسه شورای حفاظت منابع آب شهرستان سقز با دستور کار حفاظت از منابع آبی برگزار شد.

به گزارش ایلنا، در این جلسه فرماندار ویژه شهرستان سقز با تاکید بر ضرورت حفظ منابع آبی و خاک، تغییر الگوی کشت در راستای حفاظت از این منابع را ضروری دانست و گفت: این مهم در سقز بایستی عملیاتی شود.

کامیل کریمیان همچنین گفت: اجرای طرح آبخیزداری، نقش مهمی در حفاظت از منابع آبی به ویژه رواناب ها دارد.

وی تلاش دستگاه قضا و تمام ادارات و نهادهای اجرایی در راستای حفاظت از منابع آبی و خاک را ضروری دانست و گفت: همه مکلف به رعایت قوانین هستیم.

جهانی، دادستان سقز نیز در این جلسه، روند فعالیت اکیپ‌های گشت و بازرسی منابع آب را مفید ارزیابی کرد و گفت: ادارات در زمان تشکیل پرونده های قضایی، مستندات لازم را به قضات شعب ارائه کنند تا اقدامات لازم سریع انجام شود.

جاوید مدیر امور منابع آب شهرستان سقز نیز در این جلسه گفت: برداشت غیرمجاز و بی‌رویه شن و ماسه رودخانه‌ای به همت ادارات و همکاری مردم در حوزه سیمینه کنترل شده است.

وی همچنین از پیمانکارانی که عملیات جاده سازی را انجام می دهند خواست در زمان راه‌سازی به بستر رودخانه ها تعرض نکنند و گفت: اجرای هر طرح در نزدیک بسترهای رودخانه ای نیازمند استعلام از اداره منابع آب است.

شایان ذکر است جلسه شورای حفاظت از منابع آب در بخش زیویه سقز نیز با حضور بخشدار و دهیاران برگزار شد.

جاوید، مدیر امور منابع آب سقز در این جلسه در خصوص‌ضرورت صیانت و حفاظت از منابع آبی و همکاری دهیاران با ماموران امور منابع آب تاکید کرد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز