خبرگزاری کار ایران

به میزبانی سلیمانیه عراق انجام شد؛

آغاز کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان و دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۹۵۹

کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک و دانشگاه سلیمانیه عراق با موضوع برنامه استراتژیک در مواجه با بحران های معاصر در سلیمانیه با حضور رئیس دانشگاه کردستان و استاندار کردستان آغاز شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از روابط‌عمومی دانشگاه کردستان، دکتر جلال، اظهار کرد: این کنفرانس دومین کنفرانس بین المللی است که دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه با همکاری دانشگاه کردستان و دانشگاه سلیمانیه برگزار می شود.

وی افزود: این کنفرانس طی دو روز و با حضور نمایندگانی از دانشگاه‌ها در روزهای سه‌شنبه و چهارشنبه برگزار می شود.

عضو کمیته علمی کنفرانس با اشاره به علمی بودن این کنفرانس، اقتصاد و توسعه را ابعاد اصلی این همایش عنوان کرد و گفت:  روز نخست کنفرانس با ارائه سخنرانی از سوی رئیس دانشگاه و نمایندگان ارشد وزارتخانه و همچنین نمایندگان دانشگاه های کردستان و سلیمانیه برگزار می شود.

وی خاطرنشان کرد: پس از ارائه خلاصه ای از کار و فعالیت‌های دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه نیز، پنل‌های تخصصی آغاز و در دو روز ارائه خواهند شد.

لازم به ذکر است، هیاتی‌متشکل از استاندار کردستان، رئیس‌دانشگاه کردستان، مدیر روابط‌عمومی این دانشگاه و برخی دیگر از مسئولان دانشگاه جهت شرکت در دومین کنفرانس مشترک دانشگاه کردستان، دانشگاه پلی تکنیک سلیمانیه و دانشگاه سلیمانیه، روز گذشته عازم سلیمانیه عراق شدند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز