خبرگزاری کار ایران

رئیس‌سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کردستان خبر داد:

آبرسانی به شهرستان‌های شرق کردستان/ افزایش اعتبارات برای پروژه‌های مهم و زیربنایی استان

asdasd
کد خبر : ۷۰۱۷۹۷

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان از آبرسانی به شهرستان های شرق استان خبر داد.

بە گزارش ایلنا، بهرام نصراللهی‌زاده اظهار کرد: با تلاش‌ها و پیگیری‌های صورت گرفته از طریق سازمان برنامه و بودجه کشور، تامین آب پایدار شهرهای بیجار، قروه، دهگلان و حسن آباد یاسوکند در لایحه بودجه سال 1398 کشور گنجاندە شد.

وی تصریح کرد: تامین آب برای شهرستان های شرق استان از طریق سد سیازاخ و قروه و دهگلان از محل سد قوچم علاوه بر آب شرب این شهرها نیازهای بخش صنعت این شهرستان ها را نیز مانند فولاد و پتروشیمی تامین خواهد کرد.

نصراللهی زاده اضافه کرد: برای اجرایی شدن این پروژه بالغ بر 6 هزار میلیارد ریال اعتبار برآورد شده است که در طول اجرای پروژه ها در بودجه های سالانه تخصیص داده می شود.

وی تصریح کرد: عملیات اجرایی تامین آب برای شهرستان بانه از سد عباس آباد، شهرستان مریوان از سد گاران، شهرستان سقز از سد چراغ ویس و برای دیواندره از سد سیازاخ در حال اجرا است.

نصراللهی زاده خاطر نشان کرد: آب پایدار برای شهر کامیاران نیز از محل سد گاوشان تامین شده و عملیات اجرایی آن امسال آغاز خواهد شد.

رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی کردستان در پایان به افزایش قابل توجه اعتبارات تعداد دیگری از پروژه‌های مهم و زیربنایی استان همچون راه و راه آهن و ... در لایحە بودجە سال 98 اشاره کرد و گفت: جزییات افزایش این اعتبارات متعاقبا اطلاع رسانی خواهد شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز