خبرگزاری کار ایران

فرزاد سردارزاده خبرداد:

بازرسی بیش از 2 هزار واحد صنفی و غیر صنفی کردستان/ دریافت 141 مورد گزارش مردمی

asdasd
کد خبر : ۶۷۷۷۰۹

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: از 7 تا 13 شهریور ماه سال جاری در مجموع 2 هزار و 3 مورد بازرسی از واحدهای صنفی و غیر صنفی در سطح بازار صورت گرفته است.

به گزارش ایلنا، فرزاد سردارزاده با بیان این مطلب اظهار داشت: در حدود 127 مورد تخلف در مدت زمان یاد شده گزارش شده که در این بین 51 فقره پرونده برای واحدهای متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

وی عمده تخلفات صورت گرفته را، گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت ذکر و بیان داشت: در مجموع 2 میلیارد و 192میلیون و 917 هزار و 100 ریال جریمه برای این متخلفان در نظر گرفته شده است.

سردار زاده همچنین یادآور شد: در مدت یاد شده حدود 141 مورد گزارش مردمی دریافت که در این بین، 51 مورد تخلف احراز و برای تشکیل پرونده به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان در پایان خاطرنشان کرد: شهروندان می‌توانند در صورت مشاهده هرگونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه و موارد تخلف را گزارش کنند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز