خبرگزاری کار ایران

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج:

تصمیمات لحظه‌ای و آنی، فعالیت اقتصادی مردم را دچار آشفتگی کرده است

asdasd
کد خبر : ۶۷۱۸۴۹

رئیس اتاق بازرگانی، صنایع و معادن سنندج گفت: فعالیت اقتصادی مردم و فعالین اقتصادی بر اثر تصمیمات آنی و لحظه ای که در کشور گرفته می‌شود دچار نوسان و آشفتگی شده است.

به گزارش ایلنا، سید کمال حسینی در نشست روسای اتاق های بازرگانی صنایع معادن و کشاورزی کشور، گفت: در وضعیت بحرانی اقتصادی کشور افرادی با اطلاعاتی که در دست دارند به دنبال منفعت طلبی خود هستند و این باعث به وجود آمدن آشفتگی بازار شده است.

وی ادامه داد: تحت عنوان صدور بخشنامه و دستورالعمل های جدید، کشور هر روز شاهد تصمیمات لحظه ای و آنی است و این امر در فعالیت های اقتصادی مردم و فعالین اقتصادی اثر سویی داشته است.

حسینی اظهارکرد: با توجه به شرایط به وجود آمده اقتصادی، تنها راه برون رفت از این شرایط موجود‌ حمایت از تولیدات صادرات محور است و نباید با بهانه های مختلف و پلمپ انبارها مانع از صادرات شویم.

رئیس اتاق بازرگانی ، صنایع و معادن سنندج با بیان اینکه موتور محرکه کشور، بخش خصوصی، تولیدکنندگان و فعالین اقتصادی هستند، بیان داشت: متاسفانه اقتصاد معیوب کشور بازارهای ثانویه را هم متاثر کرده است و به دلیل عدم شفافیت، دولت توانایی مقابله با تورم را ندارد و این باعث شیوع فساد در بازار شده است.

حسینی یاد آور شد: برای خروج از تورم موجود در کشور، دولت باید ارز را در اختیار بازار ثانویه قرار دهد و فعالین اقتصادی و کنشگران واقعی پا به عرصه جامعه بگذارند و کشور را به سمت اقتصاد آزاد سوق دهند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز