خبرگزاری کار ایران

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان:

توسعه ورزش کردستان نیازمند توجه مضاعف فرمانداران است

asdasd
کد خبر : ۶۶۳۲۸۱

مدیرکل اداره ورزش و جوانان کردستان گفت: توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های استان به توجه مضاعف فرمانداران نیازمند است.

به گزارش ایلنا، حامد جولایی در خصوص وضعیت اماکن ورزشی مریوان با فرماندار این شهرستان دیدار کرد.

وی از اختصاص 4 میلیارد و 500 میلیون تومان به وسیله فرماندار مریوان برای احداث اماکن ورزشی این شهرستان خبر داد و گفت: این اعتبار جهت آغاز احداث خانه‌های تکواندو و بوکس، پیست تارتان، هتل ورزش، تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی در شهرستان اختصاص داده شده است.

جولائی بیان داشت: توسعه زیر ساخت‌های ورزشی در شهرستان‌های استان به توجه مضاعف فرمانداران نیازمند است و تمام تلاش ما این است که این مهم به مرحله اجرا درآید.

مدیرکل ورزش و جوانان کردستان گفت: شهرستان مریوان از پتانسیل‌های مناسبی در رشته بوکس، تکواندو و دو ومیدانی برخوردار است و این مهم باعث  پیگیری فرماندار این شهرستان در گرفتن اعتبار برای احداث این اماکن ورزشی شود .

جولایی همچنین در پایان از برگزاری رقابت های رکورد‌زنی کشوری در شهرستان مریوان خبر داد و خاطرنشان کرد: دستگاه ورزش و جوانان استان حمایت‌های خود را در برگزاری رقابت‌های رکورد زنی کشوری رشته‌های مختلف ورزشی در مریوان دریغ نمی کند.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز