خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

شهرداری در پی کسب راه‌های نوین برای ایجاد درآمد پایدار باشد

asdasd
کد خبر : ۶۵۸۱۲۸

استاندار کردستان گفت: ایجاد درآمد پایدار در شهرداری‌ها منوط به یافتن شیوه و راه‌های نوین است.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا در همایش شهرداران و جلسه شورای سازمان همیاری شهرداری‌های استان کردستان بر ضرورت خروج شهرداری‌ها از شیوه کار سنتی و توجه به راه‌های نوین برای ایجاد درآمد پایدار تاکید کرد و گفت: علیرغم وجود نیروهای زیاد در شهرداری‌ها بازهم نارضایتی از نحوه عملکرد و خدمت‌رسانی شهرداری‌ها وجود دارد.
 
وی اظهار داشت: مسئولیت‌پذیری و پاسخگویی به مردم در شهرداری‌های استان با فراوانی نیروهای شهرداری جهت ارج نهادن به مردم در تعارض است.
 
مرادنیا به فعال‌تر شدن کمیسیون ماده پنج تاکید کرد و افزود: سرمایه‌گذاران به دنبال کسب سود هستند و برای افزایش درآمد شهرداری‌ها، لازم است در حوزه مجوز برای بلند مرتبه سازی در سنندج و دیگر شهرستان‌ها تجدید نظر شود.
 
وی بابیان اینکه سازمان‌ها و دستگاه‌ها نباید هزینه‌های خود را به شهرداری‌ها تحمیل کنند، گفت: هر دستگاهی برای برنامه‌هایش اعتبار خاص خود را دارد و نباید اجازه داد بخشی از آن هزینه‌ها به شهرداری‌ها تحمیل شود.
مرادنیا خواستار استفاده شهرداری‌ها از مشاورین و وکلای درجه یک در دعاوی قضایی شد و اظهار داشت: لازم است شهرداری‌ها جهت جلوگیری از تضییع حقوق مردم از وکلای توانمند بهره بگیرند.
 
مرادنیا ضمن تشویق شهرداران به استفاده از تریبون‌های مختلف برای تشویق مردم به پرداخت حق و حقوق شهرداری‌ها گفت: اگر مردم اعتماد داشته باشند و عیناً خدمات و پاسخگویی مطلوب را شاهد باشند بی گمان با شهرداری‌ها همکاری خواهند کرد.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز