خبرگزاری کار ایران

رئیس پارک علم و فناوری کردستان عنوان کرد:

اشتغال زایی پارک علم و فناوری برای ۶۸۷ نفر / ۲۴۸ هزار دلار صادرات پارک

asdasd
کد خبر : ۶۵۶۸۸۱

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان با بیان اینکه پارک برای ۶۷۸ نفر اشتغال زایی کرده است، گفت: ۱۱۵ واحد فناور نیز هم اکنون زیرنظر پارک فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرنگار ایلنا، خالد سعیدی روز چهارشنبه در نشست با اهالی رسانه اظهار داشت: پارک علم و فناوری کردستان فعالیت خود را در مرداد ماه سال ۹۲ آغاز کرد.

وی افزود: در این مدت ۱۱۵ واحد فناور راه اندازی شده است و در کنار این مهم اشتغال زایی برای ۶۸۷ نفر زیر نظر پارک علم و فناوری انجام شده است.

سعیدی با بیان اینکه در این مدت ۲۱ مورد اختراعات به ثبت رسیده است، افزود: بودجه پارک سه میلیارد و ۹۳۶ میلیون تومان بوده است.

سعیدی گفت: از آغاز فعالیت پارک علم و فناوری در استان کردستان تاکنون ۲۴۸ هزار دلار صادرات صورت گرفته است.

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان با اشاره به ایجاد دو مرکز رشد، اظهار کرد: ابتدا باید مراکز نوآوری ایجاد شود که تا این زمان چهار مرکز نوآوری و شکوفایی خلاقیت نیز تاسیس شده است.

وی افزود: صندوق پژوهش و فناوری استان کردستان در حال ایجاد است و این صندوق کمک شایانی می‌توانند به پارک و صاحبان شرکت ها بکند.

سعیدی گفت: مرکز تسهیل گری کسب و کار نوپای فاوا در کردستان شروع به فعالیت کرد و زمینه ای برای ایجاد این مرکز در تمام کشور شد.

رئیس پارک علم و فناوری استان کردستان ارتباط پارک با دانشگاه ها و صنایع منطقه را مهم ارزیابی کرد و اظهار کرد: در این راستا تفاهم نامه های همکاری در راستای تعامل هدفمند بین طرفین منعقد شده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز