خبرگزاری کار ایران

مدیرکل کمیته امداد کردستان خبر داد:

۳۰۰ واحد مسکونی امسال در مناطق زلزله‌زده کرمانشاه احداث می‌شود

asdasd
کد خبر : ۶۵۴۴۷۶

مدیر کل کمیته امداد کردستان از ساخت ۳۰۰ واحد مسکونی طی سال جاری در مناطق زلزله زده کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، محمد رسول شیخی زاده روز پنحشنبه در جمع خبرنگاران استان با اشاره به اینکه امداد سال گذشته بالغ بر ۸ میلیارد تومان کمک کالایی به زلزله زدگان داشته است، گفت: بنا داریم امسال ۳۰۰ واحد مسکن در مناطق زلزله زده کرمانشاه احداث کنیم که تاکنون با مشارکت مردم۱۰۰ میلیون تومان آن تهیه شده که برای تحقق این مهم نیازمند حمایت بیشتر مردم هستیم

وی اظهار داشت: سال گذشته بیشترین مانور و حمایت امداد در بخش کمک معیشتی و درمان مددجویان بوده است.

شیخی زاده با بیان اینکه سال گذشته ۲۴۲ میلیارد تومان اعتبار برای رسیدگی به محرومین هزینه شده است، گفت: امداد با بیش از ۸۴ درصد تخصیص اعتبار بیشترین سهم را در تخصیص اعتبارات داشته است.

وی اولویت امسال امداد را در حوزه مسکن روستایی عنوان کرد و افزود: با مشارکت سپاه هدف گذاری برای احداث ۱۰ هزار واحد مسکن در سطح شهرستان های استان صورت داده شده که تنها پرداخت ۴ میلیون آن بر عهده مددجویان است و مابقی توسط ارگان ها تامین می شود.

مدیر کل کمیته امداد کردستان ادامه داد: با حمایت سازمان برنامه و بودجه استان خانوار های ۳ نفر به بالا مشمول این طرح قرار می گیرند.

شیخی زاده با اشاره به منابع تامین اعتبار امداد گفت: صندوق امداد ولایت، تسهیلات بخش عشایری و روستایی و صندوق صدقات عمده منابع کسب درآمد امداد تلقی می شود.

وی خاطر نشان کرد: مشارکت مردمی در رسیدگی به وضعیت محرومین در خور بوده به طوریکه سال گذشته در طرح اکرام ایتام ۱۰ میلیارد تومان عاید کودکان بی سرپرست شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز