خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان:

اگر مردم کنار ما باشند با مشکلات مقابله کنیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۹۹۶۳

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان با تاکید بر اهمیت ارتباط تنگاتنگ مسئولان با مردم، اظهار داشت: اگر مردم در کنار ما باشند می‌‎توانیم با مشکلات مقابله و در برابر آن مقاومت کنیم اما بدون مردم دچار مشکل می شویم.

به گزارش ایلنا و به نقل از پایگاه اطلاع رسانی استانداری کردستان؛ حسین خوش اقبال در نشست هم اندیشی معاونین، بخشداران و مسئولین دفاتر سیاسی فرمانداری های تابعه استان خاطرنشان کرد: باید تلاش کنیم هر چه بیشتر با مردم و در کنار مردم باشیم تا از گردنه سخت جنگ اقتصادی به سلامت عبور کنیم.

خوش اقبال در ادامه ظرفیت‌ شوراها و لزوم بهره گیری مناسب از این ظرفیت را یادآور شد و خطاب به معاونین سیاسی فرمانداران، گفت: شما شبکه ارتباطی گسترده ای شامل بخشداری ها و دهیاری ها دارید که باید با آنها تعامل داشته باشید تا از هرگونه اتفاق سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی در اسرع وقت مطلع شوید.

وی بر اهمیت رصد فضای مجازی تاکید و خاطرنشان کرد: فضای مجازی هم فرصت است هم تهدید که باید به آن توجه داشته باشیم و به درستی از آن استفاده کنیم.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کردستان همچنین بر لزوم حمایت مدیران از عملکرد، دیدگاه ها و برنامه های دولت تاکید و متذکر شد: شما نماینده دولت هستید و باید در محافل و جلسات مختلف از آن دفاع کنید چرا که انتقاد شما از دولت به این معنای عملکرد ضعیف شما در اجرای برنامه های دولت است.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز