خبرگزاری کار ایران

مدیرکل زندان‌های کردستان به ایلنا خبرداد:

وجود 400 محکوم جرایم غیر عمد در زندان‌های کردستان

asdasd
کد خبر : ۶۴۸۴۶۶

مدیر کل زندان های کردستان تعداد زندانیان جرائم غیرعمد در استان را حدود 400 نفر برشمرد و افزود: 75 درصد از این مددجویان را بدهکاران مالی تشکیل می‌دهند.

اسحاق ابراهیمی در گفت وگو با خبرنگار ایلنا، با بیان این مطلب افزود: این افراد ناخواسته و به دلیل نوسانات اقتصادی که دامنگیر جامعه شده است روانه زندان شده اند که چشم انتظار کمک های انسان های نوع دوست و نیک اندیش هستند.

وی از کمک دو میلیارد و یکصد میلیون ریالی خیر سنندجی برای آزادی زندانیان جرائم غیرعمد خبر داد و گفت: یک زن خیر سنندجی که خواست نام او ذکر نشود با پرداخت دو میلیارد و یکصد میلیون ریال به حساب ستاد دیه استان، زمنیه آزادی سه زندانی نیازمند جرائم غیرعمد را که به دلیل بدهکاری مالی در زندان تحمل حبس می کردند را از زندان آزاد و به آغوش جامعه بازگرداند.  

ابراهیمی با تقدیر و تشکر از این زن سنندجی گفت: این فرد با این اقدام بزرگ و انسان دوستانه خود ضمن آزادکردن 3 زندانی مستحق که سال ها بود که به دلیل عدم توانایی در پرداخت بدهکاری خود در زندان تحمل حبس می نمودند، از همه مهمتر شادی و خوشحالی بود که به خانواده این زندانیان هدیه داد که قطعا اجر و پاداش حرکت خداپسندانه نزد پروردگار محفوظ خواهد ماند.  

شایان ذکر است که دو نفر از این زندانیان مرد و یک نفر دیگر زن بود. 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز