خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

بهای گندم خریداری شده به موقع پرداخت شود

asdasd
کد خبر : ۶۴۵۲۱۳

استاندار کردستان گفت: دست اندرکاران خرید تضمینی گندم در پرداخت به موقع بهای گندم خریداری شده تلاش کنند.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در دهمین جلسه کارگروه تنظیم بازار با بیان اینکه مشکلی بابت ذخیره‌سازی کالاهای استراتژیک در کشور وجود ندارد، افزود: دولت به اندازه کافی مبادرت به خرید کالاهای اساسی کرده و به زودی هم در استان‌ها تقسیم می‌شود، از این منظر جامعه نگران و دغدغه تامین کالاها را نداشته باشند.

وی اظهار داشت: تلاطم و آشفتگی‌های حاصل از بازار بر روی قیمت کالاها که بعضا نامتعارف از حد معمول است، اثر گذاشته که می‌طلبد دستگاه های متولی نسبت به تعدیل این مهم اقدام کنند.

مرادنیا، ورود سازمان های نظارتی را برای کنترل بازار مهم دانست و گفت: قیمت نهایی کالاها در استان نباید از میانگین کشور بالاتر شود، در این صورت ضعف و ضرر خود را نشان می دهد.

وی با اشاره به زمان برداشت محصول گندم در استان گفت: اجرای ساز و کاری برای کوتاه کردن دست واسطه‌گران و سودجویان از دسترنج کشاورزان ضروریست، بر همین اساس در این بازه زمانی نیز خریداری به موقع محصول و پرداخت سریع وجه به تولید کنندگان اولویت جهاد کشاورزی تلقی می شود.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بر حسب گزارشات، مراکز خرید گندم در مقوله حمل و نقل با کمبود کامیون مواجه شدند، که پیگیری های لازم جهت رفع این مشکل صورت می گیرد.

مرادنیا عنوان کرد: از این پس جلسات کارگروه تنظیم بازار به صورت هفتگی و با حضور بخش دولتی و خصوصی و اصناف جهت همفکری و ارائه راه حل تشکیل خواهد شد.

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز