خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان :

درصدد حذف نگاه امنیتی نسبت به کردستان هستیم

asdasd
کد خبر : ۶۴۴۸۰۵

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان اینکه مسئولان استانی برای برچیدن نگاه امنیتی نسبت به استان تلاش می کنند، گفت: درصددیم کردستان را به عنوان یکی از امن ترین استان ها معرفی کنیم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، حسین خوش اقبال در هم اندیشی شورای استان با روسای شورای شهرستان‌های تابعه گفت: دستگاه‌های دولتی با قائل به خرد و عقل جمعی از حضور و مشارکت شورا ها به عنوان نمایندگان مردم در عرصه های مختلف استقبال می کند.

وی با تاکید بر بهره مندی دستگاه های دولتی از  نظرات شورا ها افزود: شورا ها به عنوان منتخبان امین مردم نیز همواره دغدغه رفع چالش ها را داشته از این جهت بایستی دستگاه های اجرایی از دیدگاه های آنها در تصمیم گیری ها بهره مند شوند.

خوش اقبال اظهار داشت: پشتیبان نظام و حاکمیت در وهله اول مردم هستند، و چنانچه در شرایط فعلی به هر دلیلی این همراهی سلب شود، شکننده می شویم.

معاون سیاسی امنیتی استاندار کردستان با بیان پذیرش نقد منصفانه و کارشناسی شده توسط شورا و مردم، تصریح کرد: تمام تلاش نمایندگان دولت در استان فرهم نمودن بستر و فضای نقد سازنده است؛ چرا که این امر حق مردم است.

خوش اقبال در بخش دیگری از صحبت های خود به زدودن دید امنیتی به استان گریزی زد و گفت: کردها به عنوان اصیل ترین قوم های ایرانی وابستگی به هاک وطن را با پاسداری از آن اثبات کردند، بر همین اساس تمام تلاش دولت بر برچیده شدن دیدگاه امنیتی نسبت به استان است.

به گفته وی، تنها راه برون‌رفت از مشکلات اقتصادی و آسیب‌های اجتماعی هموار شدن راه برای ورود سرمایه‌گذاران برای سرمایه گذاری است.

خوش اقبال خاطر نشان کرد: اولویت بندی و دسته بندی مطالبه و چالش ها توسط نماینده شورای هر شهرستان برای رسیدن به نتایج در جلسات در نظر گرفته شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز