خبرگزاری کار ایران

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان مطرح کرد:

بازگشت 1/5 میلیارد تومان تخلف مراکز طرف قرارداد به صندوق تامین اجتماعی

asdasd
کد خبر : ۶۴۳۱۷۸

مدیر درمان تامین اجتماعی کردستان گفت: سال گذشته ۱/۵ میلیارد تومان تخلف از مراکز طرف قرار داد به صندوق تامین اجتماعی به وقوع پیوست که با پیگیری از طریق مراجع قضایی این میزان برگشت داده شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هوشنگ فولادی روز چهارشنبه به مناسبت هفته تامین اجتماعی در نشستی با خبرنگاران استان گفت: افتتاح درمانگاه کامیاران، بانه و توسعه اورژانس سنندج از جمله پروژه هایی است که در این هفته با حضور مسئولان کشوری و استانی به بهره‌برداری می رسد.

وی با بیان اینکه امسال پروژه‌های در دست اجرا و اقدام است، افزود: راه اندازی سنگ شکن برون اندامی برای کاهش خروج بیماران از استان و آغاز عملیات عمرانی درمانگاه دیواندره از جمله پروژه هایی است که سازمان تامین اجتماعی در سال ۹۷ مبادرت به آن می کند.

فولادی، از ارتقای تخت‌های بیمارستان تامین اجتماعی سقز از ۵۵ به ۶۴ تخت خبر داد و اظهار داشت: طرح توسعه این بیمارستان که سال گذشته مطرح شد در کمتر از ۱۸ ماه در ۳ هزار و ۱۰۰ متر انجام و در حال حاضر یکی از بیمارستان های مطرح استان است.

مدیر درمان بیمارستان تامین اجتماعی کردستان عنوان کرد: در حال حاضر سطح پوشش سازمان تامین اجتماعی کردستان از نظر شاخص مراکز درمانی با افزودن مرکز درمانی به شهرستان دهگلان نیز به ۱۰۰ درصد خواهد رسید.

فولادی، جذب نیروی انسانی را از اولویت های سازمان تامین اجتماعی برشمرد و گفت: بر همین مبنا افزایش تنوع خدمات و افزودن بیش از ۱۶ متخصص در رشته های مختلف طی سال گذشته و برگزاری آزمون استخدامی در شهرهای سنندج و کامیاران نیز برای پیشبرد و ارتقای خدمات رسانی مطلوب به شهروندان شکل گرفت.

به گفته فولادی، کسب رتبه اول درصد سزارین به زایمان طبیعی در تمامی بیمارستان های سازمان زیر ۳۰ درصد بوده است.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز