خبرگزاری کار ایران

مدیرکل استاندارد کردستان عنوان کرد:

۳۰۷ واحد تولیدی در کردستان تحت پوشش استاندارد هستند

asdasd
کد خبر : ۶۳۸۹۲۴

مدیرکل استاندارد کردستان گفت: در حال حاضر ۳۰۷ واحد تولیدی در کردستان تحت پوشش استاندارد قرار دارد.

منصور لهونیان در گفت و گو با خبرنگار ایلنا، به اقدامات انجام شده حوزه ارزیابی و انطباق اداره کل استاندارد استان در ۳ ماهه امسال اشاره کرد و گفت: در این مدت ۴۵۱ مورد بازرسی فنی از واحدهای تولیدی، خدماتی، آزمایشگاهی، آسانسور و شهربازی انجام شده است.

وی با بیان اینکه ۱۵۰ مورد آزمون نازل‌های سوخت مایع انجام گرفته است، بیان کرد: ۳۱۱ مورد آزمون باسکول ثابت همکف در این مدت انجام شده است.
 
وی اضافه کرد: ۴۲۲ مورد آزمون نمونه های واحدهای تولیدی و صادراتی، واردات، درخواستی شاهد و عرضه نیز صورت گرفته است.
 
لهونیان از بازرسی و تعیین اصالت ۴۶۶ کالای صادراتی در استان خبرداد و گفت: مجوز و صدور ۱۷ گواهینامه صادراتی و وارداتی در این مدت ۳ ماهه انجام شده است.

وی تعداد واحدهای فعال تحت پوشش استاندارد را در۳ ماهه امسال در استان ۳۰۷ مورد ذکر کرد و گفت: تعداد صدور پروانه استاندارد در این مدت یک پروانه بوده است.

وی با بیان اینکه در ۳ماهه امسال ۵ پروانه استاندارد ابطال و ۱۲ پروانه هم تعلیق شده است، بیان کرد: در این مدت ۵۵۵ مورد بازرسی از طریق گشت های مشترک انجام شده است.
انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز