خبرگزاری کار ایران

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران:

تقویت تشکل‌های تخصصی و استفاده از ظرفیت‌های بخش خصوصی از مهمترین برنامه های تعاون روستایی است

asdasd
کد خبر : ۶۲۵۹۹۴

عضو هیات مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران گفت: تقویت تشکل‌های تخصصی و استفاده از توان بخش خصوصی یکی از مهمترین برنامه‌های تعاون روستایی در سال جاری خواهد بود.

به گزارش ایلنا، محمد وحید قلفی امروز در مراسم تودیع مدیر تعاون روستایی استان در سنندج با بیان اینکه توسعه با رونق بخش کشاورزی میسر می شود، گفت: افزون بر ظرفیت‌های طبیعی موجود این استان به لحاظ نیروی انسانی نیز در سطوح بالایی قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: بحث اتکای بخش‌های اقتصادی به بخش غیردولتی رویکرد جدیدی است که در دولت‌های اخیر در راستای بهره وری بیشتر پرداخته شده است.

قفلی با بیان اینکه تشکل‌محوری و تشکل‌یافتگی مردم برای انجام مأموریت‌های سازمان از اولویت‌های متولیان این بخش است، گفت: این مهم از دستورات و تأکیدات همیشگی مقام معظم رهبری و از مباحث مورد توجه در اسناد بالادستی کشور است.

وی اضافه کرد:‌ باید در اقتصاد مقاومتی و برنامه ششم توسعه بحث تشکل محوری مورد توجه جدی قرار گیرد.

به گفته عضو هیئت مدیره سازمان مرکزی تعاون روستایی ایران، جلب اعتماد تشکل‌ها برای انجام مأموریت‌های محول از وظایف محوری سازمان است که باید با تمام توان در راستای تحقق و عملیاتی کردن آن تلاش شود.

وی به بحث زنجیره ها به عنوان مهمترین ومحوری ترین وظیفه سازمان اشاره کرد وگفت:مراحل تامین نهاده ها وبازاریابی وبازگردانی محصولات را باید داشته باشیم.

گفتنی است، پیمان اسکندری به عنوان مدیر سازمان تعاون روستایی استان معرفی و از خدمات احمد ذکریایی‌نژاد در این منصب تقدیر شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز