خبرگزاری کار ایران

رئیس جمعیت هلال احمر بانه خبرداد:

روستانشینان بانه‌ای به صورت رایگان ویزیت می‌شوند

asdasd
کد خبر : ۶۲۰۴۶۶

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه گفت: کاروان سلامت اعزامی به مناطق محروم بانه، روستانشینان این شهرستان را به‌صورت رایگان ویزیت می‌کنند.

به گزارش ایلنا، آزاد فتاحی با بیان این مطلب گفت: به‌مناسبت هفته هلال احمر ۱۶ عنوان برنامه مختلف در سطح این شهرستان برگزار می‌شود.

وی افزود: برگزاری اردوی کانون‌های دانش‌آموزی، برپایی چادر سلامت در سطح شهر بانه، همایش پیاده‌روی با حضور داوطلبان و امدادگران هلال احمر، غبار روبی مزار شهدا، اعزام کاروان سلامت به مناطق محروم و روستایی شهرستان بانه از جمله برنامه‌های پیش‌بینی شده است.

رئیس جمعیت هلال احمر شهرستان بانه بیان کرد: کاروان سلامت متشکل از یک پزشک و یک ماما به منظور ارائه خدمات متنوع بهداشتی، درمانی و اجتماعی به روستا‌های دور افتاده و کم برخوردار این شهرستان اعزام می‌شوند.

فتاحی ادامه داد: تمامی خدمات درمانی و آموزشی برنامه‌ریزی شده توسط کاروان سلامت داوطلبان هلال احمر در بیجار به صورت رایگان انجام می‌شود.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با اشاره به فعالیت‌های انجام شده عنوان کرد: در سال گذشته به ۱۴ خانواده خسارت دیده ناشی از آتش‌سوزی ۱۵۲ میلیون تومان و همچنین در قالب طرح همای رحمت به محرومان کمک شد.

فتاحی افزود: در زمستان سال گذشته ۲۱ مورد عملیات نجات شامل کمک به مسافرین گرفتار در برف و کولاک، رهاسازی و نجات کوهنوردان گرفتار در برف انجام شد.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز