خبرگزاری کار ایران

مرادنیا خبر داد:

تاکید استاندار کردستان بر تعیین تکلیف راه‌آهن سنندج-همدان

asdasd
کد خبر : ۶۱۸۵۸۸

استاندار کردستان ضمن تاکید بر تعیین تکلیف هر چه سریع‌تر راه‌آهن سنندج- همدان، گفت: تمام تلاش خود را صرف تحقق این مهم می‌کنم.

به گزارش خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا روز سه‌شنبه در جریان بازدید از قطعه دوم راه‌آهن همدان- سنندج با بیان اینکه ۳۲۰ کیلومتر از پروژه کریدور بزرگراهی غرب کشور در استان کردستان واقع شده، افزود: عمده چالش فراروی این پروژه بلاتکلیفی برخی قطعات، کمبود اعتبار و بعضا مشکل رفع معارض است.

وی اظهار داشت: در بازدید معاون راه و شهرسازی نسبت به تعیین تکلیف هرچه سریع این پروژه تاکید شد و مقرر شد بخشی از مسیر، امسال به بهره برداری برسد.

مرادنیا پروژه راه آهن سنندج- همدان را دارای اهمیت دانست و گفت: بخش قابل توجهی از زمان خود را به پیگیری تامین اعتبارات و سلسله نشست‌هایی پیرامون این مهم با وزیر راه و رئیس سازمان برنامه و بودجه در راستای کمک‌رسانی داشته‌ام.

استاندار کردستان عنوان کرد: امیدواریم ظرف دو سال آینده با پیگیری های جدی که در حال انجام است راه آهن را در کردستان داشته باشیم.

نماینده مردم قروه و دهگلان در مجلس نیز راه و زیرساخت مربوط به آن را از ارکان توسعه قلمداد کرد و افزود: کردستان در سنوات گذشته درگیر نزاع و جنگ بوده از این جهت نگاه ویژه به استان نیاز و بلکه ضروری است.

علی‌محمد مرادی جاده‌های استان را فاقد استاندارد دانست و افزود: به‌واسطه نظارت و بازرسی ضعیف مسئولان از وضعیت زیرساخت جاده‌ها هر سال شاهد وقوع تصادفات ناگواری در این منطقه هستیم.

وی تصریح کرد: با اقدامات اندک و محدود پیشرفتی حاصل نخواهد شد لذا توجه و نگاه همه جانبه می تواند ثمر بخش واقع شود.

مرادی عملکرد وزارت راه‌وشهرسازی را در حوزه روستایی مثبت ارزیابی کرد و گفت: آسفالت و بهسازی ۵۰ کیلومتر راه روستایی در استان برای رشد و تعالی سازنده است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز