خبرگزاری کار ایران

استاندار کردستان مطرح کرد:

کردستان به لحاظ شاخص‌های اقتصادی در وضعیت مطلوبی نیست/ در جذب اعتبارات باید بیشتر تلاش کرد

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۵۵۵

استاندار کردستان گفت: استان های برخوردار افزون بر درصد اندک بیکاری در بخش‌هاى دیگر نیز سرمایه‌گذارى‌هایى دارند که کردستان فاقد چنین امکاناتی است از این رو قیاس استان با چنین مناطقی قابل توجیه و مقبول نیست.

به گزارش‌خبرنگار ایلنا، بهمن مرادنیا شامگاه دوشنبه در جلسه کارگروه اشتغال استان با انتقاد از عملکرد مدیران بانک‌ها در  پرداخت تسهیلات به طرح های اشتغال زا، گفت: توجیه عدم پرداخت به طرح های اشتغالزا از سوی بانک قابل پذیرش نیست و بایستی نسبت به چنین چالشی اقدام عملی صورت گیرد.

وی اهمیت جذب اعتبارات اشتغال فراگیر و روستایى را یادآور شد و از مدیران اجرایى و روساى بانک‌هاى عامل استان خواست با تسریع در معرفى طرح ها و پرداخت تسهیلات، زمینه جذب سهم استان از این اعتبارات را فراهم کنند.

مرادنیا مبالغ پرداختى از محل اعتبارات اشتغال فراگیر و اشتغال روستایى را رضایت بخش ندانست و افزود: سایر استان ها افزون بر درصد اندک بیکاری در بخش‌هاى دیگر نیز سرمایه گذارى‌هایى دارند که کردستان فاقد چنین امکاناتی است از این رو قیاس استان با دیگر مناطق برخوردار قابل توجیه و مقبول نیست، به همین دلیل باید با تمام توان براى جذب این اعتبارات تلاش کنیم.

وی عنوان کرد: هدف و اولویت ما بایستی جذب اعتبارات تا سقف هزار میلیارد تومانی باشد بنابراین نباید از عملکرد خود راضى باشیم، بلکه باید با جدیت بیشترى در راستای جذب اعتبارات کوشش کنیم.

استاندار کردستان خاطر نشان کرد: بایستی تا مدت زمان تعیین شده یعنی اواسط خرداد، افزون بر جذب سهم ٦٤٢ میلیاردى اشتغال فراگیر و  ٢٦٠ میلیاردى اشتغال پایدار روستایى از اعتبارات توزیع نشده نیز سهمى براى کردستان جذب کنیم.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز