خبرگزاری کار ایران

مدیرکل اداره کار و رفاه اجتماعی کردستان :

اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها؛ اولویت برنامه های اشتغالزاییست

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۵۵

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان اهمیت توجه به اشتغال دانش آموختگان دانشگاه‌ها را مهم برشمرد و گفت: تحقق این مهم را به عنوان یک وظیفه و مسئولیت در دستور کار قرار می دهیم.

به گزارش ایلنا، برهان صلواتی در دیدار با رئیس دانشگاه پیام نور استان با بیان اینکه بدنه دولت دیگر جوابگوی استخدام های اداری نیست، اظهار داشت: می توان از فضای جهاد دانشگاهی در زمینه مشاغل خانگی و همچنین راه اندازی طرح های خُرد روستایی از جمله بوم گردی، زنبورداری، گیاه درمانی و ... در راستای اشتغال دانش آموختگان دانشگاه ها بهره برداری کرد.

وی با تاکید بر اینکه کار و اشتغال مهمترین دغدغه دانشجویان است، افزود: مجموعه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی بخصوص حوزه اشتغال و تعاون این اداره کل آماده هر نوع همکاری با دانشگاه ها و مراکز آموزشی در این راستاست.

در این نشست اسکندر مرادی رئیس دانشگاه پیام نور کردستان نیز با اشاره به اشتغال به تحصیل 15 هزار دانشجو در دانشگاههای پیام نور استان، اظهار داشت: علاوه بر 270 پرسنل اداری، بالغ بر 1000 مدرس حق التدریس در ۹۰ رشته درسی به امر آموزش و پژوهش در واحدهای این دانشگاه مشغول هستند.

وی هم برای همکاری همه جانبه با اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان در زمینه اشتغال دانش آموختگان اعلام آمادگی کرد و گفت: می توان با برگزاری سمینارها، ورک شاپ ها و ..‌. در این راستا کارهای عملی و اثرگذار انجام داد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز