خبرگزاری کار ایران

فرماندار دهگلان مطرح کرد:

موافقت 3 سرمایه گذار برای ایجاد اشتغال در دهگلان

asdasd
کد خبر : ۶۱۰۳۴۹

فرماندار شهرستان دهگلان از موافقت 3 سرمایه‌گذار برای ایجاد اشتغال در این شهرستان خبرداد.

به گزارش ایلنا، جمال ارشدی امروز در دیدار با مدیر کل فنی و حرفه ای کردستان با اشاره به وجود نیروی بیکار در شهرستان گفت: طی بازدید از شهرک صنعتی دهگلان چندین پروژه شروع بکار خواهند کرد که در این صورت 30 الی 40 نفر جوان بیکار تا خرداد 97 در این طرح ها مشغول بکار خواهند شد.

وی با تاکید بر آموزش فنی و حرفه ای گفت: آموزش فنی و حرفه ای در دهگلان باید در دو حوزه کشاورزی و صنعت باشد چرا که در آینده شهرستان دهگلان به شهرستان صنعت و کشاورزی تبدیل می شود زیرا بزرگترین شهرک صنعتی و 87 درصد کشاورزی دراین منطقه قرار گرفته است.

 فرماندار دهگلان در ادامه گفت: اگر بتوانیم ارتباط بین صنعت و کشاورزی را به وجود بیاروریم بیشتر می‌توانیم در زمینه اشتغال موفق عمل کنیم.

 ارشدی عنوان کرد: با 5 نفر سرمایه گذار در راستای اشتغال صحبت شده که 2 نفر از آنان برای دو پروژه جدید موافقت کرده و یک پروژه دیگر تا خرداد ماه مورد بهره‌برداری قرار خواهد گرفت که در این صورت حداقل میزان نیروی بیکار در شهرستان کاهش خواهد یافت.

در ادامه مدیر کل فنی وحرفه ای کردستان نیز اظهار داشت: اهداف ما توسعه بخش خصوصی است و آموزشگاه‌های آزاد  است و با توجه به اینکه در دهگلان 7 آموزشگاه  آزاد فنی وحرفه ای  وجود دارد اما هرکس که متقاضی آموزشگاه  آزاد در سطح شهرستان باشد به متقاضی مجوز داده و حمایت خواهیم کرد.

سید جمیل احمدی گفت: واحدهای تولید در شهرک صنعتی دهگلان به میزانی که  افراد و پرسنل خود را جهت ارتقاء آموزش دهند از پرداخت مالیات ارزش افزوده معاف می شوند.

 وی با اشاره به اعتبارت  برای تجهیرات مرکز آموزش فنی و حرفه ای دهگلان گفت: هر مبلغی که درخواست فرماندار باشد ما دو برابر به شهرستان پرداخت خواهیم کرد زیرا مرکز دهگلان در سال 90 افتتاح شده و نسبت به مراکزدیگر شهرستانهای استان که 20 الی 30 سال شروع بکار کرده اند عقب است پس نیاز است برای تجهیزات مرکزآموزش  فنی وحرفه ای  دهگلان بسیار کار شود.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز