خبرگزاری کار ایران

انتشار فراخوان مسابقه عکاسی نوروز با موبایل

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۶۵۲

فراخوان مسابقه عکاسی با موبایل با محوریت نوروز در کردستان منتشر شد.

به گزارش ایلنا و به نقل از اداره کل میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کردستان این اداره در نظر دارد با همکاری موسسه فرهنگی هنری هوزان در قالب«جاذبه های گردشگری، کودک و نوروز، ،سفره های نوروزی، ایین و رسوم نوروز و اماکن تاریخی» از تمامی عکاسان حرفه‌ ای و عموم با تلفن همراه دعوت به شرکت می نماید.

از این جهت شرایط ارسال آثار به شرح ذیل است:

- عکس‌ها باید در محدوده جغرافیایی شهرها، روستاها و مناطق کورد نشین گرفته شده باشند. 

- موضوع عکس‌ها باید اختصاصاً در مورد نوروز، آیین‌ها و مراسم‌ نوروزی.جاذبه های گردشگری.اماکن تاریخی.کودک و نوروز.سفره های نوروزی در کردستان بوده و مربوط به نوروز ۱۳۹۷ باشند. 

- هر نفر از یک تا حداکثر ۱۰ عکس در هر بخش برای داوری می‌تواند ارسال کند. 

- عکس‌ها علاوه بر کیفیت و ساختار تکنیکی مورد نظر باید جنبه هنری و فاخر داشته و ضمن ارزش‌های بصری و حرفه‌ای و دارا بودن اِلِمان‌های ویژه کردستان، حاوی دیدگاهی تبلیغی و توریستی و نشان دهنده جنبه‌های فرهنگی و آیینی نوروز یا جاذبه‌های گردشگری کردستان در نوروز باشند. 

- آثار باید به صورت دیجیتالی شده از عکاسی  و به صورت فایل با بالاترین کیفیت ارسال شود. 

- حق استفاده‌های بعدی تصاویر ارسال شده برای میراث فرهنگی صنایع دستی و گردشگری کردستان جهت معرفی جاذبه‌های گردشگری استان محفوظ است. ارسال کننده می‌پذیرد که صاحب اثر خود اوست. 

- به هر نفر از عکاسان برگزیده در هر بخش مبلغ سه میلیون ریال  تقدیم خواهد شد.  بیشترین هدف و تاکید آن تولید محتوای تصویری برای معرفی هر چه بیشتر کردستان است.

- عکس‌های ارسالی به پویش توسط متخصصان عکاسی و کارشناسان داوری می‌شوند. 

- مهلت ارسال آثار تا تاریخ 30 فروردین ۱۳۹۷ خواهد بود و به برگزیدگان  6 اردیبهشت اطلاع‌رسانی خواهد شد و اختتامیه و اهدای جوایز 15 اردیبهشت خواهد بود.

- آثار باید با ذکر مشخصات و شماره تماس عکاس و مکان و تاریخ عکس به شماره تلگرام 09186607055(موضوع) ارسال شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز