خبرگزاری کار ایران

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان خبر داد:

پذیرش و اسکان 150 هزار نفر میهمان فرهنگی در نوروز 97 / افزایش 98 درصدی مسافران نوروزی

asdasd
کد خبر : ۶۰۸۲۹۹

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت: از ابتدای فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی تا پایان روز سیزدهم فروردین 97، بیش از 150 هزار نفرروز میهمان در مراکز اقامتی آموزش و پرورش استان پذیرش شدند.

به گزارش ایلنا، رشید قربانی در پایان فعالیت ستاد اسکان میهمانان فرهنگی با اعلام این خبر گفت: از ابتدای فعالیت ستادهای اسکان استان تا روز سیزدهم فروردین 97 ، تعداد 59 هزار و922 نفر میهمان در قالب12 هزار و 721 خانوار در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان پذیرش و اسکان داده شده اند که این تعداد شامل 150 هزار نفر روز میهمان هستند.

وی با اشاره به استقبال هم میهمانان عزیز در سفر به استان فرهنگی کردستان از افزایش پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در نوروز 97 خبر داد و گفت : نسبت به سال گذشته در نوروز 97 میزان پذیرش و اسکان میهمانان فرهنگی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش 98 درصد رشد داشته است.

قربانی افزود: در نوروز 97 تعداد 16 مرکز پذیرش در سطح شهرستانها و مناطق استان برای ارائه خدمات و تسهیلات سفر به میهمانان فرهنگی پیش بینی بود که از این تعداد دو مرکز در سنندج فعالیت داشت.

مدیرکل آموزش و پرورش کردستان با اشاره به تعداد مدارس و اتاق های تجهیز شده برای اسکان میهمانان فرهنگی گفت : در نوروز 97 تعداد 172 مدرسه با یک هزار و 298 کلاس و اتاق برای اسکان میهمانان فرهنگی مهیا شده بود و حدود 444 نفر به عنوان عوامل اجرایی در مراکز پذیرش و اسکان به میهمانان و مسافران نوروزی خدمات ارائه کردند.

وی در ادامه گفت: فعالیت مراکز پذیرش و اسکان میهمانان نوروزی در مراکز اقامتی آموزش و پرورش کردستان از روز دوشنبه 28 اسفند ماه 96 آغاز و تا 13 فروردین 97 ادامه داشت.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز