خبرگزاری کار ایران

مدیرعامل شرکت گاز کردستان خبر داد:

اجرای 750 کیلومتر شبکه های تغذیه و توزیع گازرسانی در سال 96

asdasd
کد خبر : ۶۰۷۲۵۸

مدیرعامل شرکت گاز استان کردستان خبر داد: در سال گذشته قریب به 750 کیلومتر شبکه های تغذیه و توزیع روستایی و شهری اجرا شده است که بیشتر اجرای این شبکه‌های گازرسانی در بخش روستایی بوده است.

به گزارش ایلنا، احمد فعله‌گری درباره عملکرد سال گذشته این شرکت گفت: درسال گذشته تعداد 95 پروژه گازرسانی روستایی به بهره برداری رسیده و تعداد روستاهای گازدار این استان به 1 هزار و 130 روستا افزایش یافته است.

فعله‌گری با اشاره به اقدامات شاخص صورت گرفته اظهارداشت:در سال 96 با اهتمام صورت گرفته شرکت گاز استان کردستان اقدامات شاخصی در راستای توسعه خدمات گازرسانی در استان انجام داده که می توان به انعقاد 52 پیمان گازرسانی با اعتبار 1000 میلیارد ریال اشاره کرد.

وی خاطر نشان کرد: با اجرای 750 کیلومتر شبکه‌های تغذیه و توزیع روستایی و شهری در استان تعداد 31 هزار مشترک جدیدگاز به شمار مصرف کنندگان استان اضافه گردیده اند و تعداد مشترکان گاز طبیعی در استان به مرز500 هزار مشترک نزدیک شده است.

وی در ادامه به اهداف سال 97 اشاره کرده و اظهار داشت: با تامین و تخصیص منابع مالی در شش ماهه نخست سال جاری شاهد گازدار شدن 60 روستا خواهیم بود و آغاز عملیات اجرایی به 120 روستایی دیگر نیز از برنامه های شرکت گاز کردستان در سال جاری خواهدبود.

 فعله‌گری با اشاره به سختی کار پروژه های گازرسانی در استان کردستان گفت: در بعضی از ماه های سال گذشته ، هر ماه بطور متوسط 63 کیلومتر شبکه شهری و روستایی اجراء شده که اگر شرایط آب و هوایی اجازه می داد، توانایی اجرای 100 کیلومتر شبکه گذاری در هرماه را داشتیم و این آمار می توانست در پایان سال گذشته از مرز 1200 کیلومتر هم بگذرد.

وی در ادامه افزود: من به نوبه خود از تمام پیمانکارانی که در سال گذشته با شرکت گاز استان کردستان همکاری داشتند و در پیشرفت پروژه های گاز رسانی سهم بسزایی تشکر و قدردانی می‌کنم.

وی ادامه داد: وقتی ارزش کار شرکت گاز استان نمود پیدا می‌کند که به این نکته اشاره داشته باشیم که تمام پروژه‌هایی که در سال 96 به پایان رسیده ، در همان سال گلنگ زنی شده و این افتخاری بسیار بزرگی است که به این شرکت تعلق دارد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز