خبرگزاری کار ایران

مدیرکل روابط عمومی استانداری کردستان عنوان کرد:

لزوم برنامه‌ریزی دستگاه‌ها نسبت به فضاسازی و اطلاع‌رسانی درتعطیلات نوروز

asdasd
کد خبر : ۶۰۴۴۱۰

مدیرکل روابط‌عمومی استانداری کردستان در نامه‌ای به مدیران دستگاه‌های اجرایی، دانشگاه‌ها و مراکز آموزش عالی، بانک‌ها و شهرداری‌های استان خواستار برنامه‌ریزی و هماهنگی دستگاه‌ها در خصوص فضاسازی و اطلاع رسانی در ایام تعطیلات نوروز 97 شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، هیرش رضایی روز چهارشنبه در دومین جلسه ستاد خدمات اجرایی سفر ویژه نوروز ۹۷ در سنندج، گفت: در راستای تنظیم بازار و فراهم کردن زمینه مناسب برای خریدهای نوروزی و آرامش‌بخشی به جامعه دولت نوروز امسال را به عنوان" دولت تعطیل نیست" نامگذاری کرده است.

وی دستگاه های اجرایی را ملزم به رعایت الزاماتی دانست و افزود: خودداری از هرگونه تصمیم برای افزایش قیمت کالا و خدمات در ایام نوروز، مدیریت بازار و جلوگیری از افزایش قیمت ها با ایجاد بازرسی های مداوم و ملموس برای مردم و پرهیز مسئولان از ناهماهنگی در تصمیم گیری و اقدام در صورت بروز هرگونه مشکل در این ایام نیز از جمله رویه ای است که بایستی مهم تلقی می شود.

رضایی عملکرد برخی دستگاه‌های خدمات رسان را در سطح استان قابل پذیرش ندانست و گفت: طبق ارزیابی‌ها و معیارهای لازم پاره ای از دستگاه در ایام مناسبتی دچار اهمال و سستی شدند و حتی اطلاع‌رسانی شایانی در سطح استانی و ملی نداشتند؛ از این جهت بایستی درصدد جبران کاستی ها برآیند.

مدیر کل روابط عمومی استانداری کردستان عنوان کرد: انتظار می رود دستگاه هایی که توان و قابلیت معرفی جاذبه های گردشگری استان را دارند نسبت به اطلاع رسانی به مردم جهت جذب گردشگر کوشا باشند چه اینکه چنین رویکردی اولویت دولت هم پنداشته می شود.

رضایی انعکاس رویداد و اقدامات رخ داده در ایام نوروز را وظیفه تمامی دستگاه های اجرایی دانست و افزود: برگزاری نشست های خبری و اطلاع رسانی برنامه ها و اقدامات، تعیین سخنگوی واحد از سوی ستاد تنظیم بازار به منظور اطلاع رسانی شفاف، منسجم و دقیق، اطلاع رسانی ذخایر کالای مورد نیاز مردم و آرامش بخشی به جامعه، انتشار اینفوگرافیک از میزان ذخیره کالا و مقایسه آن با سال گذشته و اطلاع رسانی و اتمام حجت با متخلفان و عرضه کنندگان کالا و خدمات از راهبرهایی است که بایستی عملیاتی شود.

وی ادامه داد: جهت احقاق شعار سال بایستی دستگاه های اجرایی و خدمات رسان حضور حداکثری را در ایام تعطیلات نوروز داشته باشند.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز