خبرگزاری کار ایران

معاون استاندارکردستان:

تقویت بخش خصوصی تنها راه حل غلبه بر مشکلات شهرداری‌هاست / فرمانداران به سرمایه گذاری در شهرداری‌ها خوش بین باشند

asdasd
کد خبر : ۶۰۳۳۵۵

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار کردستان با اشاره به مشکلات شهرداری های استان گفت: با تقویت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در شهرداری‌ها می‌توانیم بر مشکلات فعلی شهرداری ها فائق آییم امری که تغییر نگاه و رویکرد فرمانداران را به این مهم می‌طلبد.

به گزارش خبرنگار ایلنا، امیر قادری روز دوشنبه در نشست مشترک فرمانداران و بخشداران تابعه استان، با بیان اینکه مدیریت حوزه بحران در سطح استان مهم تلقی می‌شود، گفت: از آن جا که در آستانه ایام عید و تعطیلات هستیم، می‌طلبد فرمانداران و بخشداران برای مصونیت از هر گونه رویداد احتمالی نسبت به اجرای طرح مذکور آمادگی و اهتمام ورزند.

وی فزونی مشکلات فرا روی شهرداری‌ها را مورد توجه قرار داد و اظهار داشت: با تقویت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاری در شهرداری ها می‌توانیم بر مشکلات فعلی شهرداری‌ها فائق آییم امری که تغییر نگاه و رویکرد فرمانداران را به این مهم می‌طلبد. 

قادری افزود: قریب به ۸۰ درصد مطالبات دستگاه‌های اجرایی از شهرداری‌ها امری است که ورود جدی فرمانداران را جهت وصول مطالبات نیز حساس و ضروری کرده است.

معاون عمرانی استاندار کردستان همکاری و تعامل بین حوزه عمرانی فرمانداری و حوزه عمران و دفتر فنی استانداری را مهم ارزیابی کرد و گفت: برقراری چنین ارتباطی به پیشبرد پروژه‌های عمرانی استان منتهی می‌شود.

قادری خاطر نشان کرد: بر اساس قانون متولی صدور پروانه در حوزه روستایی واقع در حریم شهر‌ها بر عهده بخشداری است و هیچ کس بدون اخذ مجوز از این مرجع نیز قادر به اعمال ساخت و ساز نخواهد بود.

وی در خصوص بازآفرینی محلات شهری هم رویکرد دولت را عنوان کرد و گفت: هدف از این امر ممانعت از اسکان غیر ضروری و ساخت بافت فرسوده در سطح شهر است از این جهت فرمانداران بایستی نسبت به چنین رویه‌ای حساس باشند.

قادری نظارت بر اجرای کمیسیون ماده ۱۰۰ و برخورد با بخشداران متخلف و ارجاع آنها به شورای حل اختلاف جهت رسیدگی به امور و نیز رسیدگی به ترافیک شهر سنندج و در نهایت تشکیل ستاد بحران مدیریت در ایام عید را از دیگر مباحث مطرح شده در این نشست عنوان کرد.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز