خبرگزاری کار ایران

معاون استاندار کردستان :

مردم بابت عرضه و قیمت کالا‌های اساسی نگرانی نداشته‌باشند

asdasd
کد خبر : ۶۰۰۹۶۷

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار کردستان با تاکید بر برنامه ریزی همه دستگاه‌های دولتی برای تأمین کالا‌های مورد نیاز مردم در روز‌های پایانی سال، گفت: دولت تمام تلاش خود را برای تأمین اقلام و کالا‌های اساسی مردم در شب عید بکار بسته است و مردم نباید از این بابت نگرانی داشته باشند.

بە گزارش ایلنا، حسین فیروزی شامگاه دوشنبه در جلسە ستاد تنظیم بازار استان که در استانداری تشکیل شد، گفت: میزان عرضە و تقاضای کالاها در استان متعادل است از این رو تمهیدات لازم برای ذخیرە کالاهای اساسی و مورد نیاز مردم در روزهای پایانی سال اتخاذ شده است.

وی اظهار داشت: تلاش دولت بر حداقل دخالت در بازار خواهد بود از این جهت تنظیم عرضە و تقاضای مناسب کالاها توسط بازاریان صورت می گیرد.

فیروزی عنوان کرد: چنانچه میزان عرضە و تقاضا از سوی کسبه و بازاریان دچار مختل شود دولت اقدام بە تنظیم بازار و عرضە کالاها و اقلام اساسی مورد نیاز مردم خواهد کرد.

وی عرضه مرغوب کالا را توسط تولید کنندگان خواستار شد و گفت: از آنجا که بار اصلی تنظیم بازار بە عهدە اصناف و بازاریان است، از همە تولید کنندگان و توزیع کنندگان می خواهم مرغوبترین کالاها را در بازارهای استان بە مردم و گردشگران در ایام عید عرضە کنند.

فیروزی بە اهمیت برگزاری نمایشگاەهای عرضە مستقیم کالا نیز اشارە کرد و افزود:بایستی تمهیداتی اندیشیدە شود کە این نمایشگاەها در مناطق پرجمعیت و حاشیە شهرها کە اقشار کم درآمد در آنجا سکونت دارند برپا شود.

معاون اقتصادی استاندار کردستان اصناف را بە ایجاد بازار فروش فوق العادە در شهرهای استان فراخواند و افزود: فروش‌های فوق العادە با اجناس مرغوب و قیمت های واقعی در ایام پایانی سال منجر به ایجاد رونق در بازار می شود.

 

 

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز