خبرگزاری کار ایران

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی کردستان مطرح کرد:

تعاونی‌های گیاه درمانی با تضمین خرید محصول در کردستان تشکیل می‌شود

asdasd
کد خبر : ۵۹۳۵۹۵

مدیرکل‌تعاون،کار و رفاه اجتماعی‌کردستان خواستار انعقاد تفاهم نامه اجرایی با تعاونی ۳۲۰ گیاه درمانی شفای سنندج شد و گفت: براساس این تفاهمنامه باید در روستاها و مناطقی از استان که پوشش گیاهان از نوع دارویی‌دارند تعاونی های گیاه درمانی تشکیل شود.

به گزارش ایلنا، برهان صلواتی در نشست کارگروه توسعه مدیریت این اداره کل خواستار انعقاد تفاهمنامه اجرایی با تعاونی ۳۲۰ گیاه درمانی شفای سنندج شد و گفت: براساس این تفاهمنامه باید در روستاها و مناطقی از استان که پوشش گیاهان از نوع دارویی دارند تعاونی های گیاه درمانی تشکیل شود. 

وی اظهار داشت: بر اساس این تفاهمنامه نه تنها محصولات این تعاونی‌ها از سوی گیاه درمانی شفا باید بصورت تضمینی خریداری شود بلکه نیاز است تمهیدی اندیشیده شود تا فرآوری و تولید داروی تهیه شده از طریق این گیاهان نیز به خود روستاییان واگذار گردد.

صلواتی، سیاست های اشتغالزایی و فقرزدایی بویژه ریشه کن کردن فقر مطلق را اولویت برنامه های حال حاضر وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی برشمرد و یادآور شد: باید اشتغال و سرمایه گذاری را به عنوان دغدغه رهبر و مجموعه مسولان کشوری و استانی؛ اولویت نخست برنامه ریزی های خود قرار دهیم.

وی در همین راستا خواستار پرهیز از حاشیه سازی ها و کمک به ارتقاء جایگاه اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی در استان شد و گفت: کار در حوزه اشتغال جوانان نیازمند تلاش شبانه روزی و پرداختن به امور واقعی است.

انتهای پیام/
نرم افزار موبایل ایلنا
ارسال نظر
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان
    تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
    اخبار روز سایر رسانه ها
      اخبار از پلیکان
      تمامی اخبار این باکس توسط پلتفرم پلیکان به صورت خودکار در این سایت قرار گرفته و سایت ایلنا هیچگونه مسئولیتی در خصوص محتوای آن به عهده ندارد
      پیشنهاد امروز